خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه لرستان در پیامی گفت:

رژیم صهیونیستی وحشی‌گری خود را دائماً به تاریخ نشان می‌دهد

رژیم صهیونیستی وحشی‌گری خود را دائماً به تاریخ نشان می‌دهد
رئیس دانشگاه لرستان در پیامی گفت: رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیست، در حملات بی‌وقفه به غزه و لبنان و به‌ویژه ضاحیه جنوبی بیروت، آشکارا، سبعیت و وحشی‌گری خود را به همه تاریخ دائما نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۳۱۶۶۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،  علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در پیامی، جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به ضایحه بیروت را محکوم کرد. متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

« اسْتِكْبَارًا فىِ الْأَرْضِ وَ مَكْرَ السَّيىّ‏ وَ لَا يحَيقُ الْمَكْرُ السَّيئّ‏ إِلَّا بِأَهْلِهِ فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ فَلَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا وَ لَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تحَوِيلاً »(فاطر: ۴۳) (اين‌ها همه بخاطر استكبار در زمين و نيرنگ‌هاى بدشان بود؛ امّا اين نيرنگ‌ها تنها دامان صاحبانش را مى‏‌گيرد؛ آيا آنها چيزى جز سنت پيشينيان و (عذاب‌هاى دردناک آنان) را انتظار دارند؟! هرگز براى سنت خدا تبديل نخواهى يافت، و هرگز براى سنت الهى تغييرى نمى‏يابى)

رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیست، در حملات بی وقفه به غزه و لبنان و به‌ویژه ضاحیه جنوبی بیروت، آشکارا، سبعیت و وحشیگری خود را به همه تاریخ دائما نشان می‌دهد.

کودکان و زنان و مردان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد تا شاید به وجود خبیث و ناپاک و نامشروع خود، چند صباحی ادامه دهد غافل از اینکه این حملات وحشیانه و این جنایات جنگی، او را به سرعت به نابودی و محو کامل از صحنه روزگار نزدیک می کند.

ما دانشگاهیان لرستان ضمن محکومیت این جنایات وحشیانه، قاطعانه اعلام می‌داریم که همواره و برای همیشه در کنار مجاهدان محور مقاومت خواهیم ایستاد و تا پای جان بر عهد و پیمانمان با تکیه بر قدرت بی‌انتهای خداوند علیم قدیر، استواریم:

«أَوَلَمْ يَسِيرُواْ فىِ الْأَرْضِ فَيَنظُرُواْ كَيْفَ كاَنَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَ كاَنُواْ أَشَدَّ مِنهْمْ قُوَّةً وَ مَا كاَنَ اللَّهُ لِيُعْجِزَهُ مِن شىَ‏ءٍ فىِ السَّمَاوَاتِ وَ لَا فىِ الْأَرْضِ إِنَّهُ كاَنَ عَلِيمًا قَدِيرًا »(فاطر: ۴۴)؛ (آيا آنان در زمين نگشتند تا ببينند عاقبت كسانى كه پيش از آنها بودند چگونه بود؟! همانها كه از اينان قويتر (و نيرومندتر) بودند؛ نه چيزى در آسمانها و نه چيزى در زمين از حوزه قدرت او بيرون نخواهد رفت؛ او دانا و تواناست!)

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار