خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره سفالگری در لالجین+تصاویر

همدان- جشنواره سفالگری به مناسبت هشتمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین همراه با برنامه‌های متنوع در پارک سفال لالجین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۴۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جشنواره سفالگری به مناسبت هشتمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین به همراه برنامه‌های شاد، بازی‌های محلی و قدیمی، موسیقی محلی لالجین، حوضچه گل بازی،غرفه‌های مختلف و... در پارک سفال لالجین برگزار شد.

رئیس اتحادیه سفالگران لالجین در این مراسم با تبریک هشتمین سالگرد جهانی شدن لالجین گفت: با مشارکت همشهریان سال گذشته در پنج نمایشگاه، هنرمندان لالجین شرکت کردند و آخرین نمایشگاه، نمایشگاه گردشگری در تهران بود که به خوبی برگزار شد.

مهدی کشوری افزود: پدر سفال ایران حاج عسگر عسگری، پدر سه شهید بزرگوار نیز در نمایشگاه حضور پیدا کردند که این نشان دهنده علاقه بسیار مردم لالجین نسبت به این هنر و صنعت است.

وی گفت: هفته آینده در سالن ورزشی ۹ دی با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور، برنامه‌ای به مناسبت جهانی شدن شهر لالجین برگزار می‌شود.

سیدرضا موسوی شهردار شهر جهانی لالجین نیز در ادامه گفت: هدف از برگزاری این جشن در واقع یک یادبودی برای هشتمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین است؛ همه شهروندان جمع شده‌اند که این افتخار بزرگ را جشن بگیرند امید است در سال‌های آینده مراسمات بهتری برگزار شود‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار