خبرهای داغ:

آیین گرامی داشت شهادت سید مقاومت در هفتکل برگزار شد

آیین گرامی داشت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله با حضور مردم شریف شهرستان هفتکل در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۵۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
آیین گرامی داشت شهادت سید مقاومت در هفتکل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، مراسم بزرگداشت شهادت سید مجاهد حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله و برادران مجاهد وی در مقاومت لبنان و ده‌ها غیر نظامی بی گناه در محل دفتر امام جمعه شهرستان هفتکل برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید موسوی مدیر حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان هفتکل ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت مجاهد کبیر، پرچم دار مقاومت در منطقه و عالم با فضیلت دینی، حاج سید حسن نصرالله به مقام معظم رهبری و همه امت اسلامی، گفت: این جنایات رژیم کودک کش بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی ادامه می‌یابد و در سکوت مرگبار و خفت اور مدعیان حقوق بشر مجامع جهانی بر همه این وحشی گری‌ها چشم فرو بسته و همچنان از متجاوزان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابراین در راستای لبیک به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

مدیر حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) هفتکل در ادامه افزود: شهید حسن نصرالله دانشمند پرتوان و توانمند، یک عمر مجاهدت کرد یک عمر عاشقانه و آگاهانه مرگ را انتخاب نمود و این گونه زندگی کردن افتخار آمیز است.

وی اظهار داشت: اگر جبهه مقاومت و رشادت سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی در برابر دشمان نبود، اکنون آرامش و آسایش نداشتیم.

به گفته او شهید سید حسن نصرالله تمام آرمانش این بود که تا جان کودکان مظلوم غزه تضمین نشود ما جانمان را در این راه خواهیم داد و سید حسن نصرالله مهم‌ترین رهبر مقاومت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار