خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

تفکر و دیدگاه حمایتگرانه مردم، پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است 

تفکر و دیدگاه حمایتگرانه مردم، پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است 
سرگرد توکلی عنوان کرد: تفکر و دیدگاه حمایتگرانه مردم پشتوانه انقلاب نبود، این انقلاب دوام نداشت.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۲۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرگرد توکلی، کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) به مناسبت هفته دفاع مقدس به مرور شرایط سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی، با ترورها و کارشکنی های زیادی مواجه بود. در اوایل جنگ، بنی صدر فرمانده کل قوا بود و با ایده زمین می دهیم، زمان می گیریم مخالف مبارزه با صدام و دفاع از سرزمین بود. 

 

وی گفت: در آن زمان از چند جبهه در حال مبارزه بودیم، درگیری های داخلی با گروهک ها و درگیری برون مرزی با عراق، اگر تفکر و دیدگاه حمایتگرانه مردم پشتوانه انقلاب نبود، این انقلاب دوام نداشت.

 

سرگرد توکلی به موضوع جبهه مقاومت پرداخت و گفت: اگر دیپلماسی قوی باشد، جبهه مقاومت هم قوی خواهد شد. اگر از لبنان و فلسطین حمایت نکنیم، جنگ به داخل مرزهای ایران کشیده خواهد شد. با حمایت از جبهه مقاومت اجازه ورود جنگ به داخل کشور را ندادیم.

استکبار جهانی به دنبال ضعف ایران در منطقه است، زمانی که از خود ضعف نشان دهیم و سلاح را بر زمین بگذاریم ، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که تا دندان مسلح هستند بیکار نخواهند نشست.

 

وی به سخن امام خمینی(ره) درباره اسرائیل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) فرمود؛ اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود.

ما با ماهیت اسراییل مشکل داریم و آن را به رسمیت نمی شناسیم، حتی اگر پای مذاکره در میان باشد.

 

کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان یادآور شد: وظیفه هریک از ما این است که به تربیت دینی فرزندان خود اهمیت داده و امر به معروف را از نزدیکان خود شروع کنیم. چرا که اولین نهادی که می تواند نیروی انقلابی و پای کار تربیت کند خانواده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار