خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط:

ثبات‌قدم از ویژگی‌های بارز شهدا است

حسن اسکندرپور گفت: ثبات‌قدم و باور عمیق به ارزش‌‌ها و آرمان‌ها از جمله ویژگی‌های بارز شهدا بود.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۴۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حسن اسکندرپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط، امروز 9 مهر در یادواره شهدای شوط،  به تشریح جایگاه رفیع و با عظمت شهدای دفاع مقدس پرداخت و بر ضرورت الگوسازی از مسیر و راه شهدا و رزمندگان اسلام برای جوانان تاکید کرد.

اسکندرپور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و راه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه‌ در این راستا می‌توانند نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند که نباید از آن غافل شوند.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس از جان گذشتند تا ما اکنون در امنیت باشیم، ادامه داد: امیدوار هستیم دینی را که شهدا بر گردن ما دارند بتوانیم ادا کرده و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت‌قدم باشیم.

این مسئول ثبات‌قدم و ایمان راسخ به ارزش‌ها و آرمان‌ها را از جمله ویژگی‌های بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: هر کس به سهم خود و تا جایی که می‌تواند باید این ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی را در وجود خود پرورش دهد چراکه راه سعادت فقط همین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در ادامه ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در راه میهن و اسلام، جان‌فشانی در راه‌ امنیت کشور و ... را مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: ایران اسلامی به وجود چنین جوانانی به خود می‌بالد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار