شهید سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت بود

امام جمعه ایرانشهر گفت: مکتب و راه شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد و حزب الله پیروز میدان است. 
کد خبر: ۹۶۳۲۵۴۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بمپور، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، با حضور امام جمعه شهرستان ایرانشهر، فرماندار، فرماندهان نظامی، مسئولین ادارات، سران طوایف و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع آل نبی(ص) شهرستان بمپور برگزار شد.

 

حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم اظهار کرد: در پیام روز گذشته رهبر معطم انقلاب راجع به شخصیت سیدحسن نصرالله، ۹ مورد ذکر شده بود که از مهمترین آنها می توان به مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت و عالم بافضلیت دینی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام بزمانی با بیان اینکه دشمن به عظمت سیدحسن نصرالله اذعان داشت، ادامه داد: مشاهده کردیم که رژیم صهیونیستی وحشیانه، وی و تعداد زیادی از مردم و مجاهدان را به شهادت رساند تا حزب الله را تضعیف کند.

 

وی یادآور شد: هدف رژیم صهیونیستی این است که جنوب لبنان در سکوت باشد و هیچ حرکتی علیه جنایات آن در غزه انجام نشود.

 

بزمانی اضافه کرد: اگر جبهه مقاومت و رشادت سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی در برابر داعش نبود، اکنون آرامش و آسایش نداشتیم، مکتب و راه شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد و حزب الله پیروز میدان است.

 

حجت‌الاسلام بزمانی با بیان اینکه نباید از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ترسید، افزود: پرهیز از ناامیدی راهبرد اصلی ما در برابر دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

وی تاکید کرد: دشمن هر چقدر قوی باشد، خدا بالاتر از هر قدرتی است، بنابراین خدا با ماست و باید بدون هیچ واهمه‌ای در برابر دشمن بایستیم.

 

حجت الاسلام بزمانی در پایان گفت: با امید و پیروی از حرکت مقاومت و گوش به فرمان رهبری، به سمت آینده گام برداریم، چراکه دشمن صهیونیستی به موقع نابود خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار