خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نسل جوان را باید نسبت به ویژگی‌های دشمن آشنا کنیم

حجت‌الاسلام منصور امامی گفت: نسل جوان را باید نسبت به ویژگی‌های دشمن، اهداف و برنامه‌های آن آشنا کنیم تا بتوانند با شناخت عرصه را مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۶۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

نسل جوان را باید نسبت به ویژگی‌های دشمن آشنا کنیمبه گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، امروز، 9 مهر در مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله دبیرکل جبهه مقاومت لبنان که توسط سازمان بسیج مداحان سپاه شهدای آذربایجان غربی در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان ارتش ارومیه برگزار شد، گفت: ما باید از دشمن شناخت پیدا کنیم باید میدان را بشناسیم تا شناخت دقیق‌تری از دشمن به دست بیاوریم و درک و آگاهی که به دست آورده‌ایم به نسل جدید کشورمان انعکاس دهیم.

وی بیان کرد: شما تمام جنایاتی که در طول تاریخ اتفاق افتاده است چنانچه لیست کنید جنایتی را پیدا نخواهید کرد که صهیونیست‌ها آن را انجام نداده باشند یا در آن نقش مهمی را ایفا نکرده باشند، برای همین شهید سید عباس موسوی و امام موسی صدر می‌‌فرمایند «اسرائیل شر مطلق است».

این مسئول با بیان اینکه برای شناخت هر شخص باید ابتدا دوستان و دشمنان او را بشناسیم و وزن آن را بسنجیم، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایران را حرم می‌دانند و اگر به دنبال چرایی این موضوع هستید کافی است، دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را بررسی کنید، در این صورت متوجه خواهید شد خبیث‌ترین شیاطین دنیا مقابل کشور ما ایستاده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه سنت الهی بر مواجهه ولایت الهی با ولایت غیرالهی استوار شده است، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری فرزانه و فقیه جامع‌الشرایط به معنای واقعی کلمه مصداق ولایت الهی بوده و رژیم صهیونیستی نیز نمود بارز از ولایت غیرالهی است.

حجت‌الاسلام امامی ضمن اشاره به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: گرچه داغ این سوگ تا ابد در سینه ملل مسلمان است، ولی چنانچه راه ایشان را ادامه دهیم و برای تحقق آرمان‌ها و اهداف سید مقاومت و سایر شهدای محور مقاومت گام برداریم، تا حدودی تسکین پیدا کرده و قلب‌مان آرام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار