خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:

ایران قلب و محور مقاومت است/عقب‌ ‌نشینی راهبردی عذاب الهی به همراه دارد

نوفرستی ابراز داشت: عقب نشینی راهبردی و عقب نشینی تاکتیکی داریم گاهی مجبور هستیم از لحاظ تاکتیکی عقب نشینی کنیم اما طبق دیدگاه رهبر انقلاب عقب‌ ‌نشینی راهبردی عذاب الهی به همراه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۲۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا علیه السلام استان صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع پاسداران با تاکید بر اینکه در مسائل منطقه‌ای نگاه فرایندی داشته باشید اظهارداشت: نگاهی به تاریخچه رژیم صهیونیستی و جریان‌های مقاومت بیندازید که روزی از نیل تا فرات هدف و راهبرد جنگ‌های رژیم صهیونیستی بود تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنگی منجر به توسعه سرزمینی برای این رژیم شده است اما پس از انقلاب مجبور شدند برخی سرزمین‌ها را خالی کنند و نتوانستند گسترش دهند.

نوفرستی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی بقای رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: مسئله را در این فرایند ببینید و نیز طرف مقابل جریان‌های مقاومت هستند که با سنگ در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌گیری انتفاضه جریان مقاومت هدفمند شد و نیروهای حزب الله و حماس دهه شصتی ها هستند.

وی با اشاره به اینکه نگاه فرایندی کار را متفاوت می‌کند ادامه داد: جبهه مقاومت با پشتیبانی و تقویت جمهوری اسلامی امروز به قدرتی رسیدند که در سال گذشته طوفان الاقصی راه انداختند و امروز بعد از طوفان الاقصی جریان به اینجا می‌رسد که ۲۸ کشور رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختند.

 نوفرستی ابراز داشت: عقب نشینی راهبردی و عقب نشینی تاکتیکی داریم گاهی مجبور هستیم از لحاظ تاکتیکی عقب نشینی کنیم اما طبق دیدگاه رهبر انقلاب عقب‌ ‌نشینی راهبردی عذاب الهی به همراه دارد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام استان ادامه داد: در وعده صادق قبل از اقدامات میدانی هماهنگی‌های دیپلماسی صورت گرفته بود که ما کمترین هزینه را متحمل شدیم این برداشت نشود که جمهوری اسلامی کوتاه آمده و راهبردش تغییر کرده است در عرصه میدانی فرماندهان ما جلودار هستند.

 وی با تاکید بر اینکه راهبرد و تاکتیک تعریف می‌کند که میدان به نفع کیست خاطرنشان کرد: تعیین کننده تاکتیک افکار عمومی، سخنرانان و رسانه‌ها نیستند بلکه فرماندهان میدانی هستند  در هر صورت جبهه باید توسط آنان تقویت شود و ما در حمایت جبهه مقاومت کم نمی گذاریم.

نوفرستی گفت: در جنگ ترکیبی شاهدیم که رسانه، دیپلماسی و میدان بایستی هماهنگ عمل کنند هر پیام ضعف و اختلافی که از درون جمهوری اسلامی مخابره شود سیگنال ضعف است.

 وی تصریح کرد: موضع میدانی برتری تکنولوژی رژیم صهیونیستی از ملاحظات جدی میدانی است که در هفته گذشته عملیات انفجار پیجرها پیش دستانه بود و نیروهای حزب الله به موقع متوجه شدند و گرنه قرار بود اتفاق بدتری رقم بخورد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند و تمام قد در تایوان حکمرانی می‌کنند شرکت تایوانی که در اختیار آمریکاست و آمریکایی‌ها تکنولوژی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند بعد از عملیات وعده صادق آمریکایی‌ها توانستند پدافند رژیم را سه برابر گذشته تقویت کنند.

 وی متذکر شد: ایران قلب و محور مقاومت است اگر قلب ضربه بخورد تمام بازوان از کار می‌افتد تقسیم کار و مدیریت صورت می‌گیرد و اقدامات کاملاً با هماهنگی و ملاحظات میدانی صورت می‌گیرد.

نوفرستی در پایان اظهار داشت: هرچند از دست دادن فرماندهان جبهه مقاومت بسیار سخت است آنچه در میدان اثرگذار است توان نظامی است که در وضعیت غزه و حزب الله رژیم صهیونیستی به خواسته خود نمی‌رسد و به فرموده فرمانده معظم کل قوا حزب الله پیروز است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار