خبرهای داغ:

بیانیه جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان درپی جنایت غم انگیز اسرائیل غاصب

جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان در بیانیه ای شهادت سیدمقاومت سیدحسن نصرالله به دست اسرائیل خون آشام را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۰۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان در بیانیه ای آورده است: شهادت رهبری شجاع، مومن، دلاور و سید شهدای مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله برگ زرین دیگری‌ در تاریخ پر افتخار جبهه مقاومت مستضعفین مقابل توحش و استیلا طلبی مستکبرین عالم است.
 این شهادت رسوایی دیگری برای ادعاهای حقوق بشری است و خوی نژادپرستانه و همراهی کشورهای غربی با درندگی رژیم منحوس اشغالی را عریان‌تر از همیشه نشان داد و اثبات کرد برای آزادی و ساخت جهانی سراسر صلح، راهی جز مقاومت و سرنگونی ظالم وجود ندارد.
جامعه مهندسین صنعت و معدن استان ضمن محکم کردن شهادت مقتدرانه و ملکوتی حضرت حجة الإسلام و المسلمین حاج سید حسن نصرالله دبیرکل باصلابت جبهه مقاومت حزب الله لبنان را که به مدت بیش از سی  سال در خط مقدم مبارزه با اسرائیل خون آشام و کودک کش با تمام توان مجاهدت و مبارزه نمود ودراین مسیر نورانی توسط خبیث ترین جرثومه فساد و قاتل هزاران انسانهای بیگناه به درجه عظیم شهادت نائل آمد این عروج  را به محضر قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) ونائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای و کلیه رزمندگان جبهه مقاومت در سراسر جهان بویژه هم رزمان و مجاهدان سرافراز جبهه مقاومت حزب الله تبریک وتسلیت می گوییم.
قطعا راه نورانی وانقلابی ایشان با صلابت بیشتر و مجاهدت همه رزمندگان جان برکف و آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت و پرچم مقدسی که در دست توانمند و یداللهی ایشان  بوده. دیگر یاران و همرزمانش با شور شوق وصف ناپذیر بر بام مقدس مسجدالاقصی برافراشته خواهند کرد.
انشالله به همین زودیها شاهد نابودی اسرائیل وحشی در صفحه روزگار بوده و نماز جماعت به امامت ولی امر مسلمین جهان در مسجد الاقصی اقامه خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار