خبرهای داغ:

پویش "همکلاسی مهربان 5" در خوزستان اجرا می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان گفت:پویش"همکلاسی مهربان"با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت،چهارشنبه۱۱مهرماه۱۴۰۳در سالن ورزشی شهید تندگویان اهواز استان خوزستان باحضورمسئولین برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۹۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سروان پاسدار محمد حسن حسینی نیک رئیس سازمان بسیج دانش آموزی این استان اظهار کرد: در هفته ی دوم مهرماه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و عزتمند ، پویش همکلاسی مهربان 5 در خوزستان اجرا می شود.

 وی افزود: رزمایش کشوری پویش همکلاسی مهربان(5) به اجرا در خواهد آمد و این پویش همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس با هدف اهدای لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار با همکاری بسیج دانش آموزی و همکاری سایر نهادها صورت می گیرد .

حسینی نیک تصریح کرد: در پویش همکلاسی مهربان ۳۶ هزار بسته نوشت افزار با طرح های ایرانی _ اسلامی به نیابت از ۳۶ هزار دانش آموز شهید استان خوزستان توسط خیرین جمع آوری و با کمک حوزه های بسیج دانش آموزی شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان خاطر نشان کرد: این پویش در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

وی افزود : کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند ، همچنان ادامه دارد و در این‌ مسیر به کمک‌ نیکوکاران نیازمندیم.خدمت در مسیر محرومیت‌زدایی دانش آموزان باید هدفمند، جدی و اثرگذار باشد تا نتیجه مطلوب که برطرف کردن نیازهای دانش آموزان بی بضاعت می باشد ، حاصل گردد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار