خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار ایران را نشان داد

همدان-نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک عملیات راهبرد فیزیکی اساسی در دنیا بود که اقتدار ایران را نشان داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۲۱۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
عملیات وعده صادق ۲ اقتدار ایران را نشان داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تبریک موفقیت نیروهای مسلح و سپاه در عملیات شب گذشته که ۹۰ درصد با موفقیت انجام شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ یک عملیات راهبرد فیزیکی اساسی در دنیا بود که اقتدار ایران را نشان داد.

وی با بیان اینکه از شهادت سیدحسن نصرالله برای همیشه ناراحت خواهیم بود اما شهادت او راه جدیدی را باز کرد که هدف بزرگی را باز کنیم که این هدف ارث بزرگ ما از عاشورا و دینداری است، افزود: انقلاب ما بر مبنای ارزش‌ها بنا نهاده شد و تنها زمانی شهید داده می‌شود که راه خدایی و برای خدا باشد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کنار هم بودن نه یک انتخاب بلکه یک اضطرار است؛ این کشور و این نظام نیاز به هماهنگی و وفاق دارد؛ مردم حوصله حاشیه و حاشیه سازی را ندارند.

وی ابراز کرد: استان همدان یک استان فرهنگی است بزرگانی در استان هستند و بودند و حول محور بزرگانمان باید باشیم.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: استاندار همدان بسیار انسان پاک، بامعرفت، اخلاق مدار بود، کارهای بسیار خوبی را انجام داد، هماهنگی خوبی بین مسئولین بود؛ استان در تمام زمینه‌ها در حال رشد است اما در برخی باید فکر کنیم این حرکت باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه استاندار جدید بسیار متعامل است و مسائل مختلف را کار کرده و سرمایه داران را درک می‌کند و بسیار کار کرده است، گفت: حق این استان است که کار کنیم و وحدت داشته باشیم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان جای حاشیه سازی نیست، دولت و مجلس باهم وفاق دارند و همه باهم دست به دست هم دهیم یک استان پرافتخار بسازیم که سرافراز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار