بر خود می بالیم که فرزندانمان را در راه نظام و انقلاب تقدیم کردیم+ عکس

پدر شهیدان لعلی چشمه ایلخی گفت: ما سه فرزندمان را به نظام و انقلاب تقدیم کردیم و بر خود می‌بالیم که در چنین راهی قدم گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۹۶۳۳۶۱۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد در کنار خانواده شهیدان شهیدان لعلی چشمه ایلخی+ عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، مراسم معنوی دیدار با پدر و مادر شهیدان لعلی چشمه ایلخی با حضور جمعی از بسیجیان خواهر پایگاه رضوی، حوزه چهار الزهرا (س)، ناحیه مالک اشتر مشهد در فضایی پر از عشق و احترام به مقام شامخ شهیدان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجلیل و تقدیر از فداکاری و ایثارگری خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این مراسم معنوی پدر شهیدان لعلی چشمه ایلخی گفت: ما همیشه به فرزندانمان آموخته بودیم که برای وطن و آرمان‌های بزرگ خود ایستادگی کنند. وقتی که خبر شهادت پسرانم را شنیدم، در ابتدا دلم شکست، اما به یاد فداکاری‌های آنان افتادم و فهمیدم که آنها در راه حق و حقیقت جان خود را فدای وطن کردند. ما به آنها افتخار می‌کنیم و همیشه دعا می‌کنیم که راهشان ادامه پیدا کند.

در ادامه پدر شهیدان افزود: شهیدان ما، با شجاعت و دلیری، در میدان‌های نبرد حاضر شدند و با نثار جان خود، از خاک و میهن عزیزمان دفاع کردند. آنها نه تنها به عنوان سربازان وطن، بلکه به عنوان نمادهای ایثار و فداکاری در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهند ماند.

پدر شهید بیان کرد: جانباز ما نیز، با تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ، نشان داد که ایثار و فداکاری تنها به شهادت محدود نمی‌شود. او با روحیه‌ای قوی و اراده‌ای پولادین، به زندگی ادامه داد و همواره در خدمت به نظام و مردم کشورش بود.

وی عنوان کرد: ما این سه عزیز را به نظام و انقلاب تقدیم می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که در چنین راهی قدم گذاشته‌ایم. یاد و خاطره آنها همیشه در دل ما زنده خواهد ماند و ما متعهد می‌شویم که راهشان را ادامه دهیم و ارزش‌های آنان را در جامعه ترویج کنیم.

در پایان مادر شهیدان لعلی چشمه ایلخی با ابراز احساسات خود، از حضور بسیجیان و توجه به یاد شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر تشکر کردند و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند و افزود: هر روز یاد فرزندانم در قلبم زنده است. آنها با عشق و ایمان به جبهه رفتند و ما به عنوان والدین، همیشه از آنها حمایت کردیم. وقتی به یاد می‌آورم که چگونه با شجاعت و دلیری در برابر دشمن ایستادند، احساس می‌کنم که آنها هنوز هم در کنار ما هستند. ما امیدواریم که نسل‌های آینده نیز این روحیه ایثار و فداکاری را حفظ کنند و به یاد شهدای عزیزمان زندگی کنند.

این دیدار‌ها نه تنها یادآور فداکاری‌های شهدا و جانبازان است، بلکه فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می‌رود. بسیجیان همچنین با بیان خاطراتی از دوران جنگ، یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه داشتند و بر اهمیت حفظ این ارزش‌ها در نسل‌های آینده تأکید کردند.

در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران با ایثار و فداکاری‌های بی‌نظیر خود، در برابر دشمنان قسم‌خورده ایستادگی کردند. در این راه پدر و مادر شهیدان لعلی چشمه ایلخی، دو شهید عزیز و یک جانباز سرفراز را فدای نظام و انقلاب کردند و یادشان همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

۱. پاسدار شهید محمد باقر لعلی چشمه، متولد سال ۱۳۳۸ در روز شهادت آقا امام رضا (ع) و شهادت سال ۱۳۵۹ در روز شهادت امام رضا (ع).

۲. بسیجی شهید صادق لعلی چشمه، متولد سال ۱۳۴۴ و شهادت در سال ۱۳۶۵؛ محل شهادت: شلمچه، عملیات کربلای پنج.

۳. شهید جانباز ۵۰ درصد هادی لعلی چشمه ایلخی؛ متولد سال ۱۳۴۶ و شهادت در سال ۱۴۰۱.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار