مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در سرخه برگزار شد

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در راستای عملیات غرورآفرین (وعده صادق ۲) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۷۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه نونهالان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو شورای این پایگاه مقاومت در گفتکو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت عملیات غرورآفرین (وعده صادق ۲) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک کش اسراییل، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه نونهالان با استقبال خوبی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

او با اشاره به برپایی حلقه صالحین شهید علی اکبر ادهم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با محوریت این عملیات افزود: مراسم گرامیداشت شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید راه مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت با مداحی حسینعلی جمال در مسجد برپا شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: برنامه های متنوع ورزشی باهدف ایجاد اوقات شاد و مفرح در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز بصورت هفتگی با استقبال خوبی برگزار می شود، در این هفته نیز ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

جلال با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت، گفت: نماز جماعت در همه وعده ها در مسجد برگزار و در این هفته اقامه نماز همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احسانی در مورد مسجد و اهمیت نماز اول وقت انجام و محفل حزب خوانی قرآن کریم با استقبال خوبی برگزار شد.

او با اشاره به جمع آوری کمک به جبهه مقاومت در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از اعلام فراخوان رسمی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی اهالی محله به منظور کمک و حمایت از مردم لبنان اقداماتی را انجام و تاکنون مبلغ 30 میلیون ریال جمع آوری کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار