خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

نماز جمعه رهبری مانور اقتدار با قدرت نرم بود

نماز جمعه رهبری مانور اقتدار با قدرت نرم بود
آبنوش گفت: دشمنان ما در زمان جنگ در پناهگاه پنهان می شوند اما مقام معظم رهبری همچون امام خمینی(ره) با عظمت در جمع مردم حضور یافت تا اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشیم و بزرگترین مانور اقتدار با قدرت نرم توسط رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۰۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

نماز جمعه رهبری مانور اقتدار با قدرت نرم بود

قزوین_ به گزارش بسیج، سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی روز گذشته ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ در جمع پاسداران تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن اشاره به عظمت نماز جمعه روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: هرکس که یک سر سوزن به نائب امام زمانی رهبری شک داشت، با نماز جمعه دیروز ایمان پیدا کرد که ایشان به حق نایب امام است.

نماز جمعه رهبری مانور اقتدار با قدرت نرم بود

وی بیان کرد: دشمنان ما در زمان جنگ در پناهگاه پنهان می شوند اما مقام معظم رهبری همچون امام خمینی(ره) با عظمت در جمع مردم حضور یافت تا اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشیم و بزرگترین مانور اقتدار با قدرت نرم توسط رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

 

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: در موضوع تدافعی و پدافندی رژیم صهیونیستی همین بس که غرب و در راس آن آمریکا همه توان خود را برای دفاع از رژیم غاصب به کار بسته اند اما در عملیات وعده صادق ۲ به اذعان خود دشمن، بیش از ۹۰ درصد موشک های پرتاب شده به هدف اصابت کرده است.

نماز جمعه رهبری مانور اقتدار با قدرت نرم بود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده و با عظمت مردم به همراه فرزندان و کودکان خود در نماز جمعه روز گذشته تهران قطعا به معنای تایید حرکت نیروهای مسلح بود.

 

در ادامه این مراسم، آبنوش به پرسش های مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در این جلسه پاسخ داد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار