سردار اکبری در دیدار با فرمانده فراجا در بام ایران؛

فراجا و سپاه استان در یک راستا و هدف تلاش می‌کنند

فراجا و سپاه استان در یک راستا و هدف تلاش می‌کنند
سردار اکبری در دیدار با سردار فرمانده و مسئولان فراجا استان گفت: فراجا و سپاه استان در یک راستا و هدف تلاش می‌کنند، حاصل همدلی و تعامل فراجا و سپاه، انسجام و ایجاد امنیت و آرامش خوب در استان است.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۵۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته فراجا، سردار فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مدیران سپاه استان، با سردار فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی فراجا،در استان دیدار کردند.

سردار علی محمد اکبری، با گرامی‌داشت یاد وخاطره سید مقاومت حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله و سرلشکر شهید عباس نیلفروشان گفت: کار سپاه و فراجاه در استان یکی است هرجا باری زمین باشد باید با وحدت، انسجام و همدلی آن را از زمین برمی داریم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: سپاه و بسیج تا پایگاه‌های مقاومت در سطح استان آمادگی همه جانبه برای همکاری با عزیزان فراجا در تأمین امنیت پایدار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در این دیدار هم با گرامیداشت هفته فراجا، گفت: سپاه و فراجا وجه مشترک زیادی دارند که مهمترین آن پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی، از دیگر وجوه مشترک سپاه با فراجا را، روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: سپاه، بسیج و فراجا با وحدت، همدلی، ایمان، اعتقاد قوی‌و روحیه جهادی، بیش از پیش در خدمت  آحاد مردم عزیز استان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در پایان با تشکر از زحمات سردار امجدیان و مسئول عقیدتی سیاسی فراجا، گفت: مردم ولایتمدار قدر دان تلاش خالصانه و شبانه روزی عزیزان فراجا هستند.

سردار فرمانده فراجا استان چهارمحال و بختیاری، در آغاز این دیدار با خیر مقدم و خوش آمد گویی به سردار فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و دیگر مدیران سپاه استان، از اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق 2 تقدیر و تشکر کرد.

سردار حسین امجدیان، به همکاری و تعامل بالای عزیزان بسیج و سپاه با فراجا در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: این اتحاد و همدلی جای تبریک و افتخار دارد، إن شاء الله همچنان با تعاملات شاهد امنیت و آرامش پایدار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار