ویژه برنامه یوگا در آب در سرخه برگزار شد

همزمان با روز سالمند، ویژه برنامه یوگا در آب همراه با برنامه های متنوع دیگر به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۶۷
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در طی مناسبت های مختلف، ویژه برنامه های متنوع ورزشی با استقبال خوبی به همت هیئت ورزش های همگانی این شهرستان برگزار می شود.

فاطمه صفا رئیس این هیئت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت هفته سالمند، همایش یوگا در آب، در استخر غدیر سرخه ویژه سالمندان این شهرستان برگزار شد.

 او افزود: مسابقه فینال والیبال بین تیم های هیئت ابوالفضل و علمدار روستای مومن آباد با نتیجه 3 بر 0 به نفع تیم هیئت ابوالفضل در سالن ورزشی روستای مومن آباد برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: همزمان با روز آتش‌نشان با همکاری کمیته بازی با کودک شهرستان، نوآموزان کودکستان نام آوران با اهدا گل روز آتش نشان را به آتش نشانان شهرستان سرخه تبریک گفتند. در این دیدار نو آموزان با شغل آتش نشانی و وسایل آتش نشانان آشنا شدند.

صفا با اشاره به بازدید دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه سمنان از سرخه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گردشگری، پیاده روی و اردوی گردشگری دانشجویان گردشگری دانشگاه سمنان از بافت تاریخی و تأسیسات گردشگری روستای بیابانک انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار