مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

غربالگری ۸۲ هزار دانش آموز قزوینی در طرح نماد 

غربالگری ۸۲ هزار دانش آموز قزوینی در طرح نماد 
سیاهکالی مرادی گفت: در اجرای طرح نماد در سال گذشته ۳۰ هزار دانش آموز غربالگری شدند و این تعداد امسال به ۸۲ هزار نفر رسیده و تلاش می کنیم تا پایان سال آن را به ۱۲۵ هزار دانش آموز برسانیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷۰
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

 

قزوین_به گزارش بسیج، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین روز دوشنبه به ریاست کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در استانداری برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل دستورالعمل برای سنین ۶ تا ۱۱ سال است و با برنامه ریزی مدون می توان این افراد را شناسایی و جذب تحصیل کرد.

وی گفت: یکهزار و ۱۴۹ نفر کودک بازمانده از تحصیل را شناسایی کرده ایم که پس از جذب، امروز تعداد نهایی به ۶۹۱ نفر رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: ۱۸ مدرسه کانکسی تک دانش آموزی هم داریم و اگر خیرین نبودند مشکلات جدی داشتیم. 

سیاهکالی مرادی افزود: در اجرای طرح نماد در سال گذشته ۳۰ هزار دانش آموز غربالگری شدند و این تعداد امسال به ۸۲ هزار نفر رسیده و تلاش می کنیم تا پایان سال آن را به ۱۲۵ هزار دانش آموز برسانیم.

وی گفت: از میان ۸۰ هزار دانش آموز غربالگری شده توانستیم برای ۲۰ هزار نفر مصاحبه تشخیص را برگزار کنیم و اجرای این طرح به کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان منجر شده است.

وی گفت: برای جابجایی مکان سامانه «۱۵۷۰» نیازمند همکاری مخابرات هستیم که امیدواریم بسرعت این کار انجام شود تا سرعت و حجم خدمت رسانی در طرح نماد با این سامانه بیشتر شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار