فرمانده انتظامی استان قزوین در یادواره شهدای مهر ماه شهرستان تاکستان؛

ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم

ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم
سردار ابراهیمی گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، یادواره شهدای مهر ماه شهرستان تاکستان با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان، جانشین سپاه ناحیه امام علی علیه السلام و مسوولان این شهرستان برگزار شد.

 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای غزه و فلسطین و شهدای خدمت، شهدای قدس و شهید سیدحسن نصرالله و یارانش و شهدای دفاع مقدس گفت: شهدا یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل هستند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه شهدا با بذل جان و شهادت شان عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند، تصریح کرد: آرامش و اقتدار ایران را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، که با نثار جان خود عزت و افتخار به همه آحاد جامعه ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم همیشه ایام به یاد شهدا هستند و در جلسات مختلف از خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا یاد می‌کنند، اظهار کرد: خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت بوده و ملت هر چه دارند از شهدا و خانواده‌های آنان است که ما نیز در همه این دیدارها سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده‌های شهدا ابلاغ می‌کنیم.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: باید همه مسئولان در خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا اگر آن‌ها به پست و مسئولیتی رسیدند به برکت مجاهدت‌های این عزیزان است.

 

وی افزود: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت و ایشان با نهایت شجاعت و اقتدار به تحلیل داهیانه ای از شرایط منطقه پرداختند. حضور گسترده مردم، دشمنان را در هم شکست و به آنها ثابت کرد که ملت بزرگ ایران همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کند و نمی‌توانند برای پیشبرد افکار شوم خود روی مردم ایران حساب کنند. 

وی متذکر شد: ایشان به درستی برای کشورهای مسلمان تشریح کردند که اسرائیل دشمن همه ملت‌های منطقه است و لازم است تا برای ایستادگی در برابر این شیطان خبیث ملتهای اسلامی با یکدیگر بیش از هر زمان دیگری متحد شوند.

سردار ابرهیمی بیان کرد : ایشان خطاب به مردم لبنان فرمودند که اگرچه انسانهای بزرگی به دست اسرائیل غاصب به شهادت رسیده‌اند اما روح حماسی در محور مقاومت و حزب الله قوی‌تر شده است و اکنون باید مشت‌ها را گره کرد و جدی‌تر از گذشته به مبارزه پرداخت. 

وی در پایان افزود: خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب بسیار روشنگرانه و عمیق بود و تمام رسانه‌های جهان در حال تحلیل این رویداد بزرگ هستند چرا که قطعاً این جریان موج جدیدی از مبارزه و مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار