خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج):

بصیرت یعنی قدرت تشخیص داشتن؛ کسی که می‌تواند پشت پرده آن‌چیزی که می‌بیند را بشناسد

مراسم سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی در حسینیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لشکر عملیاتی‌۷ ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۲۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

به گزازش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) در جمع پایوران، سربازان و بسیجیان ، در سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی بیان داشت: بصیرت یعنی قدرت تشخیص داشتن؛ کسی که می‌تواند پشت پرده آن‌چیزی که می‌بیند را بشناسد.

حجت الاسلام رستگار افزود: به همین‌جهت است که می‌گویند انسان خردمند باید عالم به زمان خودش باشد. خصوصا در جنگ شناختی و ادراکی که اکنون در آن هستیم.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: دشمن می‌خواهد جای حق و باطل؛ جای شهید و جلاد را عوض کند، اگر عالم به زمان نباشیم فریب می‌خوریم.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان الاقصی دشمن تمام تلاشش را می‌کند که اینگونه نشان دهد که شکست نخورده است؛ قبل از طوفان الاقصی دشمن اسرائیل را امن‌ترین جای جهان معرفی می‌کرد. الان رژیم صهیونیستی در زیر آتش حزب‌الله است، آنها به هیچ‌کدام از اهدافشان نرسیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستگار در پایان اظهار داشت: با عملیات وعده صادق ۲ رعب و وحشت در دل آنها افتاد و مقام معظم رهبری با حضور در نماز جمعه این پیروزی را تکمیل کرد و آرامش را به جبهه مقاومت برگرداند. ان‌شاءالله به فضل خدا خواهیم دید که جبهه مقاومت پیروز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار