خبرهای داغ:

دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کرخه به مناسبت هفته فراجا

فرمانده سپاه کرخه به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا،به همراه جمعی از پرسنل سپاه و مسئولین شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی، با فرمانده انتظامی شهرستان کرخه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۳۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، سرهنگ دوم پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحيه کرخه به همراه جمعی از پرسنل و اعضای شورای تامین با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان با سرهنگ سعید داراب نیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

سرهنگ دوم پاسدار قاسم گوروی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهید جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، هفته فراجا را تبریک گفت و اظهار داشت: نیروی انتظامی با جهاد و تلاش بی‌وقفه، امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با صبوری و همراهی بیش از پیش مردم ایستادگی دارد افزود: سپاه و فراجا با پشتوانه مردمی در برنامه‌های مختلف شهرستان و تامین امنیت در تعامل و همکاری خواهد بود.

 

سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه کرخه و مسئولین در ستاد فرماندهی شهرستان گفت: نیروی انتظامی با بکارگیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

 

‌وی در راستای تعامل سپاه با نیروی انتظامی افزود: بحمدالله امروز بین سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد که حاصل آن عزت و اقتدار نظام است.

 

در پایان از فرمانده انتظامی شهرستان کرخه توسط فرمانده سپاه و اعضای شورای تامین تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار