شخصیت‌های آذربایجان شرقی برندسازی شود/ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز، گفت: لازم است شخصیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان برندسازی شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۹۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با وی اظهار کرد: شخص رئیس جمهور فرزند آذربایجان بوده و بر مبنای آراء مردم سراسر کشور از جمله آذربایجان انتخاب شده است و می‌توان وی را به عنوان یک شخصیت سیاسی برندسازی کرد.

وی افزود: با برندسازی شخصیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌توانیم رفتارها و ظرفیت‌های استان را معرفی کرده و در جهت جذب گردشگر به کار گیریم.

فتح‌زاده اعلام کرد: از برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز، در هر شرایطی حمایت می‌کنیم اما باید از تکیه صرف بر منابع دولتی خارج شویم و از طریق جلب مشارکت بخش خصوصی و حضور خود مردم به توسعه گردشگری کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم افزایش سهم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در امر توسعه گردشگری استان تاکید و تصریح کرد: باید مشابه چنین رویدادی در شهرستان‌های استان نیز برگزار شود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز 25 تا 28 مهر برگزار می شود
در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز پرداخت و گفت: این نمایشگاه روزهای 25 تا 28 مهر جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

احمد حمزه زاده توضیح داد: تا کنون 29 استان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند که در حدود 100 غرفه گردشگری و 350 تا 380 غرفه صنایع دستی در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و گردشگری استان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سال گذشته 180 هزار نفر بازدید کننده داشت، یادآور شد: 4 میلیارد تومان تسهیلات خرید از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار