خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهیده شاخص شهناز محمدی زاده در آبادان 

فرمانده ناحیه مقاومت آبادان از برگزاری یادواره شهیده ی شاخص سال توسط پایگاه محبان الزهراء با همکاری حوزه حضرت زینب (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۱۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان  علیرضا ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، شهادت جانگداز رهبر حزب الله شهید فرزانه نصرالله را تسلیت و تعزیت گفت.


ایمانی افزود: سیدحسن نصرالله یک ویژگی بارز و مشخص داشت. او به خوبی قادر بود در مبارزه و مواجهه با دشمن دست به واژه سازی‌هایی بزند و عباراتی را خلق کند که در ادبیات سیاسی ثبت شود.

وی در ادامه در خصوص حضور زنان در ۸سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس، نمونه های بی شمار و در عین حال، کم نظیری از پشتیبانی های  خانم های ایرانی را به ثبت رسانده است. زنان، به عنوان بخشی از جامعه ی انسانی، مسلماً در هر یک از صحنه های مختلف اجتماع، خصوصاً در عرصه ی دفاع، ایفاگر نقشی اساسی می باشد.

وی افزود:دفاع مقدس است که هشت سال نظاره گر رشادت های زنان و مردان این مرز و بوم بود، زنان فداکار با حضور مؤثر و گسترده ی خویش در بخش های گوناگون سهم خود را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و میهن ایفا نمود.

و در پایان از کتاب های بانوی رزمنده جنگ تحمیلی رو نمایی کرده و از ایشان قدردانی شد.علاوه بر آن، برنامه های متنوع دیگری در این یادواره برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار