خبرهای داغ:

گویی انتظار پایانی ندارد/تیشه غم هجران به جان مادر

مادر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهرستان هفتکل گفت: پیکر پاک پسرم پس از شهادت در خاک جبهه ماند و با گذشت چندین دهه از آن زمان هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته و هنوز چشم انتظار هستم.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۰۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، نوری جان نوروزی مادر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهرستان هفتکل گفت: دوران نوجوانی ابراهیم با دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز شد که به همین خاطر به همراه دوستان و همشهریان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و به نبرد با دشمن پرداخت.

وی ادامه داد: پس از حضور در جبهه در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۱۰ در سن ۱۷ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و نام زیبای خود را در دفتر ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

مادر شهید در ادامه افزود: پیکر پاک پسرم شهید ابراهیم بایمانی نژاد پس از شهادت در خاک جبهه ماند و با گذشت چندین دهه از آن زمان هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته و ۴۲ سال چشم انتظار هستم.

وی اظهار داشت: آن‌ها که داغ به دل دارند فراق را خوب می‌فهمند، مادران انتظار، داغ گمگشته‌ای به دل دارند که مفقود است و امید دارند روزی برگردد.

به گفته او پسرم برای کشورش جنگیده، برای دین، برای همین پشیمان نیستم، ولی دلتنگ و بی قرارم، چون گمشده‌ای دارم که حتی اگر فقط یک تکه استخوانش را برایم می‌آوردند آرام می‌گرفتم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار