فرمانده سپاه ایلام:

پوشش بانوان با نمادهای اصیل ایرانی اسلامی طراحی و تولید شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه لباس و پوشش زنان ایران از دوران باستان تا دهه‌های اخیر همواره از بهترین پوشش‌های دنیا بوده است، گفت: امروزه نیز باید طراحی لباس بانوان بر اساس فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۲۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزاش خبرگزاری بسیج ایلام، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز سه شنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی - اسلامی فَردُخت، اظهار کرد: لباس‌هایی که طراحی می‌شود متناسب با الگوها و نمادهای اصیل و سنتی کشور باشد که به طور قطع مورد استقبال جامعه نیز قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ایران اسلامی و حتی استان ایلام سرشار از طرح‌های اصیل و سنتی بسیار زیبایی است که طراحان پوشاک از این طرح‌های شکیل می‌توانند برای تولید البسه استفاده کنند.

سردار حسینی ادامه داد: ما مسلمان و ایرانی هستیم و لباس‌های تولیدی نیز بایستی بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی و به بازارهای مصرف عرضه شوند.

وی بیان کرد: تلاش دشمنان واردات لباس هایی به سبک غربی و تحمیل این نوع پوشش به جامعه بانوان اصیل ایرانی برای مهندسی افکار جامعه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: غربی‌ها به سردمداری آمریکا در تلاش هستند که دیگر جوامع بشری به ویژه مسلمانان را به سمت فرهنگ‌های منحط غربی و آمریکایی سوق دهند.

وی با اشاره به جنگ نرم و فرهنگی دشمن علیه باورها و ارزش‌های دینی، یادآور شد: باید با هوشیاری و تمسک به سنت‌های اصیل ایرانی - اسلامی در این نبرد فرهنگی هم پیروز و سربلند شویم.

سردار حسینی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: عملیات‌های وعده صادق یک و ۲ نشان از قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و شکست هیمنه دشمنان در انظار بین‌المللی بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن، در حق مردم مظلوم لبنان و غزه، گفت: همه مردم در اقصی نقاط جهان و سازمان ملل به حقانیت ملت فلسطین در برابر تهاجم‌های وحشیانه اسرائیل اذعان دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار