ارسال بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فردخت

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام گفت : بیش از ۶۰ اثر در سه بخش به دبیرخانه جشنواره فردخت تحویل داده شد که در هر بخش سه اثر به عنوان برگزیده به پنجمین جشنواره پوشاک فَردُخت در کاشان راه پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۲۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی - اسلامی فَردُخت، با بیان اینکه جشنواره فردخت با هدف جریان‌سازی در حوزه‌ مد و لباس ایرانی اسلامی است، اظهار کرد: جلسات این جشنواره برای اولین بار در استان از ۱۵ تیرماه با تشکیل کارگروه با حضور مسئولان ادارات و نهادها در سه بخش تحقیق و پژوهش، طراحی لباس و دریافت اثر برگزار شد.

"زهرا جمالی" افزود: بیش از ۶۰ اثر در سه بخش به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شد که در هر بخش سه اثر به عنوان برگزیده به پنجمین جشنواره پوشاک فَردُخت در کاشان راه پیدا می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را جریان سازی هوشمدانه در زمینه طراحی و تولید پوشاک ایرانی - اسلامی و شناسایی استعدادهای جدید در این حوزه برشمرد.

اختتامیه اولین جشنواره مد و لباس فردخت با حضور شرکت‌های دانش بنیان، طراحان و تولیدکنندگان پوشاک، هنرمندان این حوزه برگزار و از افراد برگزیده تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار