خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

فراجا نماد خدمت به مردم است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: فراجا یکی از ارکان‌های نیروهای مسلح است که نماد خدمت به مردم است و انشاءالله این مسیر، مسیری برای عاقبت بخیری و سربازی امام زمان باشد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۵۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
فراجا نماد خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: سید حسن نصرالله در ولایت ذوب شده بود و مطیع محض مقام معظم رهبری(مد‌ّظلّه‌العالی) بود.

 وی خدمت کردن در نیروهای مسلح را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: مأموریت‌‌های فراجا سنگین و دشوار است چراکه این عزیزان با ناموس و جان مردم سر کار دارند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان نیروهای فراجا را انسان‌های از خود گذشته دانست و گفت: تکریم آنها تکریم ارزش‌های دینی و انقلابی است زیرا این عزیزان برای حفظ امنیت داخلی کشور از جان و دل مایه می‌گذارند.

 وی عنوان کرد: فراجا یکی از ارکان‌های نیروهای مسلح است که نماد خدمت به مردم است و انشاءالله این مسیر، مسیری برای عاقبت بخیری و سربازی امام زمان باشد.

 نجاری در پایان خاطرنشان کرد: انس و مودت هرچه بیشتر نیروهای مسلح به خصوص سپاه و نیروی انتظامی توفیقات خوبی ا در انجام ماموریت‌های محوله دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار