خبرهای داغ:

تحقق آرزوی ۴۱ فرزند یتیم ۳ تا ۱۳ سال تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باغملک

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان باغملک: زیبایی لحظاتی که گل لبخند بر لب‌های ایتام می‌شکفت در این کمک ها دیده می شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۹۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک: جشن آرزوها که با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) باغملک و خیرین بوده است ، شادی‌ بخش قلب ایتام شد.


در هفدهمین روز مهرماه به منظور تحقق آرزوها و شاد کردن ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ، آرزوی ۴۱ فرزند یتیم ۳ تا ۱۳ سال ( شامل دوچرخه ، تبلت ، گوشی موبایل ، تخت خواب ، لباس ، سفر مشهد و…) برآورده گردید.

این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین شهرستان ، خانم شکاری ریاست اداره اکرام و ایتام امداد خوزستان ، ریاست کمیته امداد شهرستان و پرسنل این اداره و خیرین نیکوکار شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در این زمینه گفت: برآورده شدن آرزوهای کودکانه در این جشن ، خنده را میهمان صورت‌ های معصوم آنها کرد که سال‌ هاست از نعمت داشتن پدر محروم بوده اند و لطف نوازش پدرانه را درک نکرده‌اند ، اما همواره در نگاهشان می‌توان ردی از حسرت نداشتن پدر را دید.سید علی موسوی آقائی افزود: زیبایی لحظاتی که گل لبخند بر لب‌های ایتام می‌شکفت آنقدر بود که شرکت کنندگان جشن آرزوها را در بر گرفته و احساسی ماندگار را برای همیشه در وجودشان شکوفا کند.

وی بیان کرد: جشن آرزوها مملو از صحنه‌های زیبا و دلچسب نوع‌ دوستی ، محبت و کرامت انسانی و لحظات ناب تحقق فرهنگ زیبای اسلامی و نگارش سطرهای از بهترین دقایق زندگی هر انسانی که روزگار را سپری می‌کند بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار