یادداشت| محمدرضا بیک‌محمدی‌هزاوه

عملیات طوفان‌الاقصی و تأثیرات آن بر نظم جهانی و منطقه‌ای

«طوفان‌الاقصی» عصاره غیرت و مردانگی حیثیت، اعتبار و شرف اسرائیل را نابود کرد و توانمندی گروه‌های مقاومت به رخ اسرائیل کشیده شد. 
کد خبر: ۹۶۳۴۶۱۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا بیک‌محمدی‌هزاوه فعال فرهنگی استان مرکزی در یادداشتی به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و شدت آن پس از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نوشت: سالی خونین و دلخراش، نماد آزادی در خرابه‌های حاصل از جنایت جنگی رجاله‌ها قضایای غزّه حقایق مکتوم را برای جهانیان فاش کرد.

عصاره غیرت و مردانگی حیثیت، اعتبار و شرف اسرائیل را نابود کرد و توانمندی گروه‌های مقاومت به رخ اسرائیل کشیده شد. 
سران غربیِ همچنان از بزرگترین باند تبهکارِ کودک کُش و ناقض حقوق بشر در کره خاکی حمایت می‌کنند. 

رژیم جعلی و خبیثی که با زیر پا گذاشتن تمامی معاهده‌های بین‌المللی، انسانی و اخلاقی، بیمارستان، مهدکودک، مدرسه، اردوگاه، خبرنگاران، گروه‌‌های امدادی، کودکان، زنان، غیرنظامیان و... را به خاک و خون می‌کشد.

تصاویر تمامی این جنایات دلخراش صهیونیست‌های جانی گرگ صفت، توسط رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؛ یک سال وحشی‌گری و رذالت صهیون علیه ارزش‌های انسانی گذشت و مجامع بین‌المللی حقوق بشری در مقابل آن تنها سکوت اختیار کرده‌اند.

آنچه که این روزها به واسطه عملیات ظفرمندانه طوفان‌الاقصی شاهدش هستیم شامل تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع گروه‌های مقاومت، تقویت احساسات ضد اسرائیلی در سطح جهان، حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین، تضعیف جایگاه آمریکا در منطقه به عنوان حامی و ناجی اسرائیل، برانگیختن تنفر از اسرائیل، آمریکا و صهیون است.

طوفان الاقصی یک رویداد پیچیده و چند وجهی، که پیامدهای آن برای سال‌های آینده قابل توجه خواهد بود. 

به امید پیروزی حق بر باطل

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار