خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور:

نماز جمعه تاریخی تهران جلوه‌ای از اتحاد ملت بود

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور گفت: نماز جمعه تاریخی تهران جلوه‌ای از اتحاد ملت بود
کد خبر: ۹۶۳۴۶۵۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مصطفی خرسندی، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور، شب گذشته، 17 مهر در آیین تجلیل از ذاکرین اهل بیت(ع) که در میاندوآب برگزار شد، گفت: نماز جمعه تاریخی اخیر تهران که به جمعه نصر مشهور شد به معنای واقعی کلمه جلوه‌ای از اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی ضمن ابراز خشنودی از حضور باشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در نماز جمعه تاریخی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در جمعه‌ای که گذشت صحنه‌ای از اتحاد ملت ایران و تأکید بر مقاومت اسلامی را شاهد شدیم؛ به طوری که حضور ملت بزرگ کشورمان به معنای واقعی کلمه خیره‌کننده بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه خطبه‌ها در زمان بسیار حساسی بیان شد، ادامه داد: از یک سو ملت بزرگ ایران برای شهادت سید حسن نصرالله سوگوار بودند و از سوی دیگر با عملیات وعده صادق2 جمهوری اسلامی مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بودیم و موجی از شادی کشورمان را فراگرفته بود.

خرسندی بیان کرد: شهادت شخصیت‌های برجسته مقاومت همچون سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه ملل آزاده و مستضعف جهان را سوگوار کرده بود ولی واکنش مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به حملات رژیم صهیونیستی و خطبه‌های باشکوه رهبر معظم انقلاب باعث شد که موجی از امید و نشاط منطقه را فرابگیرد.

وی خاطرنشان کرد: موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی و خطبه‌های باصلابت رهبر معظم انقلاب باعث شد تقویت روحیه مقاومت را در منطقه شاهد شویم، که لازم است این مسائل به صورت مستمر بازگویی شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور بر لزوم اهتمام برای جهاد تبیین در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: در شرایط حاضر مسئولیت رسانه‌ها، مداحان و سخنوران سنگین‌تر از هر زمان دیگری است. 

در پایان این مراسم چهارده نفر از ذاکرین شاخص، مدیران هیئت‌های مذهبی و شعرای آیینی میاندوآب تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار