خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان 112 امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

تکریم و تجلیل از خانواده محترم شهدا

برنامه تکریم و تجلیل از خانواده محترم شهدای دفاع مقدس همراه با حضور رزمندگان گردان 112 امام حسین (علیه السلام) در منزل مادران شهیدان انجام شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۵۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

تکریم و تجلیل از خانواده محترم شهدا

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) تکریم و تجلیل از خانواده محترم شهدا به منظور ارج نهادن به مقام والای شهیدان توسط رزمندگان گردان ۱۱۲حضرت امام حسین (علیه السلام) انجام شد.

فرمانده گردان ۱۱۲حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: خانواده شهدا مظهر ولایت مداری، میهن پرستی، صبر و بردباری بوده و استقامت خانواده شهدا ستودنی است.

فرمانده گردان افزود: خانواده شهدا مظهر عزت و افتخار و استقلال وتمامیت ارضی کشور هستند، خانواده محترم شهدا تضمین کننده صدور انقلاب اسلامی ایران در بین ملت های مسلمان ومستضعف دنیا شدند.

ایشان در ادامه گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

این فرمانده خاطرنشان کرد: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

ایشان در پایان یادآور شد: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهیدان بسیجیان و رزمندگان این گردان بیش از ۱۰ خانواده شهید منطقه همپوشان گردان وناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا را سرکشی و با اهدای پرچم متبرک حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) و کارت هدیه ضمن تکریم و تجلیل از خانواده شهدا نام و یاد شهدا را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار