فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمیر؛

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش مردم جانفشانی می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمیر گفت :نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش مردم جانفشانی می کنند
کد خبر: ۹۶۳۴۶۷۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خمیر؛ سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر خمير باحضور فرماندار شهرستان خمیر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سرهنگ نصراله کریمی سرپرست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمیر  دیدار و از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان درحفظ امنیت عمومی تقدیر نمودند.

حمیدکمالی با تبریک هفته نیروی انتظامی وبا اشاره به عملیات غرور آفرین صادق ۲ در نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنان گفت؛نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش مردم جانفشانی می کنند.

وی  در ادامه با  گرامیداشت  یاد و خاطر شهدای امنیت و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت جامعه بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در کشور نقش بسیار مهمی در جلوگیری از جرایم، مقابله با تهدیدات و ارتقای احساس امنیت عمومی دارد. 

کمالی همچنین به نقش نیروی انتظامی در ایجاد فضای سالم و ایمن برای کسب و کارها و سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: امنیت جامعه پایه و اساس توسعه و رونق اقتصادی است.

در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات سرهنگ کریمی و همکارانشان درحفظ نظم وامنیت شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

لازم به ذکر است هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا۱۹ مهرماه است وهفته نیروی انتظامی ۱۴۰۳به شعار پلیس هوشمند، مردم قانونمدار نام گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار