خبرهای داغ:
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

سازمان‌های بین‌المللی نسبت به فلسطین بی‌تفاوت هستند

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: سازمان‌های بین‌المللی در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ثابت کردند که نسبت به ملت مظلوم فلسطین به معنای واقعی بی‌تفاوت هستند.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۷۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، امروز، 18 مهر در دیدار صمیمی با دانش‌آموزان دختر که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت، گفت: بارها گفته شده است سازمان‌های بین‌المللی نسبت به وضعیت ملت مظلوم فلسطین به ویژه غزه بی‌تفاوت هستند.

وی ادامه داد: بارها عنوان شده است سازمان‌های بین‌المللی و شورای امنیت به معنای واقعی کلمه بی‌خاصیت هستند؛ در جنایات اخیر شاهد بودیم هیچ کاری نکردند و کوچکترین حمایت از ملت فلسطین به عمل نیاورند و جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را نگرفتند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری اضافه کرد: ساختارهای بین‌المللی ساخته دست ایادی استکبار جهانی است، بازیچه آنها بوده و فقط مجری دستورات ارباب‌های خود هستند بنابراین عادی است که برای ملت‌ها به ویژه ملل آزاده و مستضعف هیچ کاری نکنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن ابراز خشنودی از انجام موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق2، گفت: دانشمندان مسلمان ایرانی به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانستند در مقابل انواع تهدید ایستادگی کنند و سازه‌های دفاعی کشور ما را محکم، استوار و دانش‌بنیان کنند. 

سازمان‌های بین‌المللی نسبت به فلسطین بی‌تفاوت هستند

قدرت نظامی ملت ایران مرهون ایستادگی رهبر انقلاب است

وی با بیان اینکه حکمت، درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب باعث شد به چنین جایگاهی در حوزه دفاعی و تسلیحاتی دست پیدا کنیم، ادامه داد: اکنون قدرت نظامی ما برای دشمنان نظام و انقلاب بازدارنده بوده و مانع عملی شدن هرگونه تهدید است. 

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری ادامه داد: مقابل چشم جهانیان در یک رزم عینی شرکت کردیم و نازشصتی به دشمنان نظام و انقلاب زدیم به طوری که اکنون همه ملت‌ها و قدرت‌ها توان بازدارندگی کشورمان را دیدند؛ البته این گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی کشورمان بود.

قدرت دفاع کشور حاصل استقلال ملت و هوشمندی رهبر است

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها و در سخنرانی‌های مهمی درباره حقیقت و ماهیت استکبار جهانی فرمایشاتی داشتند و دلیل مبارزه با دشمن را برای نسل جدید واکاوی کردند تا نسل جدید ماهیت حقیقی آنها را بشناسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی نماز جمعه باشکوه موسوم به «جمعه نصر» اشاره کرد و گفت: اقصی نقاط دنیا اعم از کشورهای دوست و دشمن در این رویداد سیاسی و اجتماعی صلابت، استقامت، شجاعت، حکمت و تدبیر رهبر را دیدند و به آن اعتراف کردند.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله نخبه‌ها، جامعه دانشگاهی و دانش‌آموزی مطالب ارزشمندی را بیان کردند که خطبه‌های جمعه نصر نیز از آن دست بود و لازم است مطالب را نوجوانان خوب بشنوند و یادداشت کرده و پیرامون آن تفکر کنند، چون این موضوع در شکل گرفتن افکار و بنیه‌های فکری آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. 

سازمان‌های بین‌المللی نسبت به فلسطین بی‌تفاوت هستند

بعد ازپیروزی انقلاب بانوان فرصت رشد پیدا کردند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به زن نگاه ابزاری دارند و فقط به دنبال بهره‌کشی از این قشر بوده و برای رشد و تعالی همه‌جانبه آنها نه‌تنها برنامه‌ای ندارند بلکه به آنها آسیب هم می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید به برکت اندیشه‌های متعالی امامین انقلاب افق‌های علمی، معرفتی و ... به سوی بانوان گشوده شد و در زمینه‌های زیادی از آنها به عنوان پیشرو یاد می‌شود؛ مستند این موضوع هم تعداد دانشمندان زن کشورمان است حتی در عرصه‌های ورزشی جهانی نیز توام با عفت و حیا شرکت کرده و افتخارآفرینی می‌کنند.

در پایان این دیدار از اعضا و مدیران انجمن‌های اسلامی موفق با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار