خبرهای داغ:

بانوی شوشتری که طعم ترشی را برای بیکاران شیرین کرد

بانوی کارآفرین شوشتری که با حمایت بسیج سازندگی در شهر سرداران برای بانوان بیکار تولید شغل کرده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۷۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درشوشتر به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت یسیج شوشتر ، بانوی کارآفرین اهل شهر سرداران شوشتر با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی ، با طعم ترشی برای بیکاران تولید شغل ودرآمد مناسب داشته است.

خانم شیخ شوینی اهل شهر سرداران است وهم اکنون محصولات متنوعی را تولید وبرای خودش جایگاهی پیداکرده است.

این بانوی کارآفرین طعم ترشی را برای بیکاران شیرین کرده وباتولید انواع ترشی وخشکبار زمینه اشتغال را ایجاد وحضور دیگر زنان روستایی دراین گونه فعالیتها وعرصه ها همواره کرده است.

خانم شیخ سوینی درخصوص فروش محصولات خود به خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت: باتوجه به این که شهرستان شوشتر دارای بافت قدیمی وسنتی وبه طبع ورود گردشگران به این شهر وخرید محصولات وتولیدات سنتی از این شهر ، این فرصت برای فروش محصولات ماهم فراهم شده وحتی در مرکز استان هم خریدار محصولات ما هستند.

بانوی کارآفرین شوشتری افزود:توجه وحمایت بسیج سازندگی به تولید شغل و درآمد میتواند به کاهش مهاجرت روستاییان به شهر ها نقش بسزایی داشته باشد.

وی  گفت:درحال حاضر تعداد۴نفر در تولید محصولات بامن فعالیت دارند ودرصدد هستم که با دریافت تسهیلات بیشتر از بسیج سازندگی ،بتوانیم نفرات بیشتری را مشغول به کار کنم.

خانم شیخ سوینی درپایان توصیه ای برای دیگر بانوان که میخواهند دراین عرصه ها فعالیت کنند،داشت:وی افزود: درتمام این سالها همواره خدا را یار و یاورم بوده  و هرزمانی که ناامید شدم ویا مشکلی برایم پیش می آمد ،توکلم به خدا بوده وامروز به جایگاهی که خواستم ،رسیدم واز همه بانوان سرزمینم  میخواهم که هیچ گاه ناامید نشوند وبه دنبال هدفشان بروند واز سختی ها نهراسند وبرای رسیدن به موفقیت باید سختی ها راتحمل کنند وبه خدای بزرگ در همه کارها وامورات خود توکل داشته باشند که رمز موفقیت من هم توکل بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار