خبرهای داغ:
اکبری‌شایگان خبر داد

برگزاری هفتمین دوره جشنواره آلو در اسدآباد

همدان-رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد از برگزاری هفتمین دوره جشنواره آلو در روستای ملحمدره این شهرستان  خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۷۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
برگزاری هفتمین دوره جشنواره آلو در اسدآباد

کامران اکبری‌شایگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: امسال برای هفتمین جشنواره آلو در روستای ملحمدره اسدآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خانه‌های روستای ملحمدره به روی هم ساخته شده، طوری که پشت بام یک خانه حیاط خانه دیگر است و این زیبایی روستا را دو چندان کرده و به سبب همین ساختار پلکانی این روستا به عنوان «ماسوله غرب کشور» مشهور شده است و یکی از اهداف گردشگری استان به شمار می‌رود.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد با اشاره به برگزاری جشنواره آلو در این روستا گفت: جشنواره برای هفتمین سال است که در این روستا برگزار می‌شود که در کنار این جشنواره بازارچه فروش و فرآورده‌های آن نیز برگزار می‌شود و این جشنواره با همکاری فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی، ارشاد، دهیاری، شورای اسلامی، اهالی این روستا و اداره میراث فرهنگی شهرستان در روز یکشنبه ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از اهداف این برنامه جذب گردشگر است و نیز ارتباط مستقیم و بدون واسطه مصرف کننده با تولید کننده و آشنایی با محصولات و تولیدات و نیز صنایع‌ دستی روستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار