در گفت‌وگو با بسیج مطرح شد:

کمک یک‌میلیارد ریالی باغدار ۸۳ ساله شاندیزی به مردم لبنان در لبیک به فرمان رهبری+عکس

در پی وقایع اخیر لبنان و ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونسیتی در حملات وحشیانه به جنوب لبنان و در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و کمک به جبهه مقاومت اسلامی، کشاورز و باغدار ۸۳ ساله شاندیزی مبلغ یک‌ میلیارد ریال برای کمک به مردم جنگ‌زده لبنان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۷۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، در پی وقایع اخیر در لبنان، ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونسیتی در حملات وحشیانه به جنوب لبنان و پیرو تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان، آنانی که همیشه گوش به فرمان ولی زمان خود دارند در هر شغل و مسئولیتی که هستند بی درنگ به فرمان ولی خود لبیک گفته و جانانه پای در میدان حضور می گذارند، اما جنس این لبیک  و حضور گاه از جنس پای در میدان مبارزه هست و در نهایت تقدیم جان شیرین در راه اهداف والای انقلاب اسلامی و گاه جنس این لبیک گفتن و حضور از جنس بخشش و گذشت از مال و ثروت در راه اعتلای جهان اسلام است.

چه بسیار هستند انسان های خیراندیش با اندیشه های بلند و روح متعالی که انسان دوستی و کمک به همنوع و روحیه دفاع از مظلومان برای آنها در حد و مرزهای جغرافیایی نمی گنجد، آنها ظلم به مظلوم و‌ درد و رنج مسلمانان را در هر کجای این جهان تاب نمی آورند و پای در میدان گذاشته و بدون تعلل هر آنچه که از آنها برآید انجام می دهند.

اینجا از شیر مردی از خطه شهید پرور و ولایتمدار شاندیز سخن می گوییم از مردی که در طول ۸۳ سال زندگی پربرکت هر دورانی بنا به اقتضای شرایط همیشه وسط میدان بوده، روزگاری برای برپایی انقلاب اسلامی سال ها مبارزه کرده و حتی توسط ساواک دستگیر شده و مدتها در زندان بوده و زمانی نیز به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و در دوران دفاع مقدس تجربه جبهه و نبرد حق علیه باطل را در پرونده خود دارد.

 معتمد روستای گراخک، ریش سفید محله، راننده ای که مینی بوس خود را در سال های کمبود وسایل نقلیه در روستا به طور کامل و شبانه روزی در خدمت مردم روستا قرار داده و از  سرویس مدرسه دانش آموزان گرفته تا  آمبولانس روستا و خلاصه هر کجا که نیاز به کمک و کار خیر و خداپسندانه بوده  این نیک مرد روزگار حضور داشته است.

حاج یوسف قدری، متولد ۱۳۲۰ از روستای گراخک شاندیز، کشاورز و باغدار پرتلاش شاندیزی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مدت ۶۰ سال است که در  باغداری و کشاورزی مشغول فعالیت هستم.

وی که در سال های دفاع مقدس جزو رزمندگان اسلام بوده و در جبهه های حق علیه باطل جنگیده است، گفت: در ۸ سال دوران دفاع مقدس بنابر فرمایشات امام راحل(ره) به جبهه رفتم  و برای دفاع از میهن اسلامی جانانه مبارزه کردم،  اکنون نیز بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ به مظلومان خدمت کنید و به مردم فلسطین و لبنان کنید،  تکلیف خود دانسته و آمده ام تا کمک کنم‌.

این مرد بزرگ با روحی سرشار از محبت و انسان دوستی، تاکید کرد: این روزها که جنگ ظالمانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم لبنان را می بینم  تصمیم گرفتم تا حاصل تلاش و دسترنج خود از کشاورزی و باغداری را برای کمک به مردم رنج دیده و مظلوم لبنان اهدا کنم.

 خیر نیک اندیش شاندیزی، ضمن تشویق دیگران به این کار خیر، بیان کرد: اگر می خواهید به مظلوم کمک کنید اکنون مظلوم تر از این مردم جنگ زده لبنان وجود ندارد‌.

گفتنی است: حاج یوسف قدری کمک خیرخواهانه و خداپسندانه خود را در جوار حرم مطهر امام مهربانی ها به مردم مظلوم غزه و لبنان اهدا کرد، او یک میلیارد ریال از دارایی های خود را به مردم جنگ زده لبنان اهدا کرد،  از کمک های این خیرنیک اندیش شاندیزی داروهای مورد نیاز برای مردم جنگ زده لبنان تامین می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار