خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

قدرت‌های جهانی در حال افول هستند

مهدی رضوی گفت: قدرت‌‌های جهانی در حال افول هستند و کسی نمی‌تواند مانع این موضوع شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۹۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مهدی رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز، 21 مهر در آیین افتتاحیه دوره معارف و اندیشه «دانا» که در حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد، گفت: قدرت‌های جهانی و همه آنهایی که ادعا داشتند ابرقدرت هستند در حال افول می‌باشند و کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه دنیا به معنای واقعی کلمه در حال تغییر و تحول است، گفت: قدرت‌های جهانی در حال جابه‌جایی بوده و کشورهایی که پیش از این ادعای ابرقدرتی داشتند اکنون در مرحله زوال و افول قرار گرفته‌اند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ادعاهای دشمنان در خصوص ابرقدرتی خود در عرصه جهانی، اضافه کرد: باید بدانیم هیچ کس جز خداوند، ابرقدرت نیست؛ خداوند در قرآن می‌فرماید: "أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ"، اگر کسی با یقین بگوید آمریکا یا انگلیس ابرقدرت هستند، کافر است زیرا هیچ قدرتی در برابر خداوند وجود ندارد و خداوند بر همه چیز تسلط کامل دارد.

رضوی ضمن اشاره به قرار گرفتن ایران در مسیر پیشرفت همه‌جانبه، اضافه کرد: همه دنیا به ویژه ایادی استکبار جهانی در تلاش هستند که جلوی این پیشرفت را بگیرند ولی هرگز کاری از پیش نخواهند برد چراکه ملت ایران با توکل به خداوند و پیش بردن برنامه‌هایی که متضمن منفعت بشریت است در حال گام برداشتن می‌باشد.

وی بر لزوم تامل و تفکر عمیق پیرامون رویدادهای لبنان و و فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی  در حال فروپاشی است اما رسانه‌هایی که تحت‌کنترل آنها هستند، طوری نشان می‌دهند که آماده حمله به ایران می‌باشد و واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صاددق 2 اظهار کرد: دشمنان این خاک خوب می‌دانند اگر یک گلوله به سمت کشور ما شلیک کنند اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد بنابراین هرگز چنین خطایی از آنها سر نخواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار