خبرهای داغ:
ترکاشوند تأکید کرد

ضرورت روشنگری نسل جوان برای اهمیت مقاومت و ایستادگی در جبهه مقاومت

همدان-مسئول بسیج ادارات استان همدان بر ضرورت روشنگری مردم جامعه به ویژه نسل جوان کشور برای اهمیت مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان در جبهه مقاومت تأکید کرد تا روحیه مقاومت به آنها انتقال یابد.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۹۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

ضرورت روشنگری نسل جوان برای اهمیت مقاومت و ایستادگی در جبهه مقاومت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت شهادت سید الشهدای مقاومت، شهید آیت الله سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همت پایگاه بسیج کارمندی شهید صدوقی این اداره و با حضور امیر ترکاشوند، مسئول بسیج ادارات استان همدان، مسعود ویژه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارکنان این اداره برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان در این مراسم به موضوع چرایی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار از منظر آیات، روایات و فرمایشات امامین انقلاب پرداخت و اقدامات شهدا را در این مسیر نشات گرفته از مبانی دینی و اعتقادی که از قرآن و آیات و روایات و منظومه فکری ولی فقیه بیان کرد.

امیر ترکاشوند اظهار کرد: مهمتر از اعزام برای کمک به جبهه مقاومت، روشنگری مردم جامعه به ویژه نسل جوان کشور برای اهمیت مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان در جبهه مقاومت است تا روحیه مقاومت به آنها انتقال یابد.

در این مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیت شهدا توسط پایگاه بسیج کارمندی این اداره برگزار شد.

ضرورت روشنگری نسل جوان برای اهمیت مقاومت و ایستادگی در جبهه مقاومت

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار