خبرهای داغ:

نشست تبیینی با محوریت طوفان الاقصی 2 در سرخه برگزار شد

امام جماعت مسجد جمعه از برپایی نشست تبیینی با محوریت طوفان الاقصی 2 و بررسی وقایع اخیر در جمع خواهران و برادران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۰۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی، نشست تبیینی و بصیرتی با موضوع تحولات اخیر در منطقه و عملیات وعده صادق 2 به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه درخصوص برنامه های اجرایی در این محله با محوریت مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نشست روشنگری با موضوع تحولات اخیر در منطقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه در مسجد در جمع خواهران و برادران بسیجی و نمازگزاران برگزار شد.

او افزود: همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف استادیار صالحین شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب قلیچی مسؤل تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرخه از پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) در این محله جهت عرض خداقوت و آشنایی با ارکان تربیتی و حلقات صالحین پایگاه برادران و خواهران سرکشی کردند.

امام جماعت مسجد جمعه ادامه داد: جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) همراه با قرائت زیارت آل یاسین بانوای مداح اهل بیت (ع) حامد جمال برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار