خبرهای داغ:

همایش گرامیداشت هفته سالمند در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی همایش گرامیداشت هفته سالمند همراه با بازی های جذاب و متنوع ویژه سالمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۵۲۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه، در طی مناسبت های مختلف با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه هی متنوع ورزشی را در سطح شهرستان برگزار می کند.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، ویژه برنامه کوهپیمایی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه در ارتفاعات روستای لاسجرد برگزار شد.

او افزود: این مراسم در راستای حفظ آمادگی جسمانی و افزايش توان عملیاتی، در ارتفاعات انجام و با برپایی مسابقه با تفنگ بادی همراه بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان با اشاره به برپایی همایش گرامیداشت هفته سالمند در شهرستان گفت: در هفته گرامیداشت سالمندان، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با محوریت ارتقاء سلامت و ایجاد نشاط برای این قشر از جامعه برگزار شد.

صفا در ادامه اضافه کرد: یکی از برنامه‌های برجسته این هفته، نرمش‌های صبحگاهی ومسابقات دارت بود که با حضور گسترده سالمندان در فضای باز با هدف تقویت سلامت جسمانی و روحی شرکت‌کنندگان طراحی اجرا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم مسابقات دارت، به عنوان بخشی از فعالیت‌های ورزشی، با شور و هیجان خاصی برگزار و سالمندان در کنار یکدیگر به رقابت پرداختند و لحظات شادی را تجربه کردند. در پایان نیز به برندگان جوایز ارزنده‌ای به رسم تقدیر اهدا شد.

صفا ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها با تأکید بر اهمیت توجه به نیازهای سالمندان و ایجاد فرصتی مناسب برای ارتقاء کیفیت زندگی آن ها برگزار و با تداوم این رویدادها، امیدواریم سالمندان بیشتری به فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی جذب شوند.

او افزود: این برنامه با همراهی فرمانداری، شهرداری، شبکه بهداشت، کمیته امداد، اداره بهزیستی، اداره ورزش وجوانان و خانه کارگر شهرستان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان با اشاره به برپایی همایش یوگا در شهرستان سرخه بمناسبت گرامیداشت هفته سالمند گفت: به همت هئیت همگانی و کمیته یوگا، همایش یوگا ویژه بانوان شهرستان سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار