خبرهای داغ:

فستیوال های ورزشی در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی فستیوال و برنامه های متنوع ورزشی همزمان با آغاز هته تربیت بدنی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۴۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، برنامه های متنوع و جذابی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه با همکاری کمیته ها برگزار می شود.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه درخصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: علت اصلی نامگذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، آشنایی اقشار مختلف جامعه با اهمیت، فواید و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی است.

او افزود: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامت، جسم و روح در زندگی افراد، نقشی اساسی و بنیادی ایفا می‌کند. در ایران نیز به منظور ترغیب همگان به انجام فعالیت‌های ورزشی، هفته‌ای به نام تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: در این راستا در اولین روز از هفته تربیت بدنی، دیدار با پیشکسوت کشتی باحضور ادهم ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام و از زحمات او قدردانی شد.

صفا با اشاره به ببرپایی فستیوال «آب، رنگ و زندگی» ویژه کودکان گفت: هیئت ورزش همگانی شهرستان سرخه با همکاری کمیته بازی کودک شهرستان سرخه و پیش دبستانی نام آوران یک روز شاد و پراز هیجان را برای کودکان رقم زد.

او افزود: این فستیوال کودکان بهترین لحظه ها را در کنار مربیان و مادرانشان تجربه کردند. این برنامه با نرمش صبحگاهی، بازی با آب و یخ، بازی با بادکنک، بازی‌های امدادی با آب و کف همراه بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات اکروژیم در اولین روز هفته تربیت بدنی به همت هیئت ژیمناستیک شهرستان و هئیت همگانی در سالن انقلاب سرخه با حضور پرشور خانواده ها و استقبال گرم مسئولین شهرستانی با معرفی سه تیم توانمند برگزار شد. در این رقابت ها ۵۰ ورزشکار در قالب تیم های سه نفره  و دو نفره به رقابت پرداختند.

صفا ادامه داد: در پایان مسابقات نیز از همه ورزشکاران با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار