خبرهای داغ:

نقش زنان در انتقام‌های آخرالزمانی پررنگ است

کارشناس سیاسی سرخه گفت: زنان مهارت‌های خود را در هر زمینه‌ای که استعداد و تخصص دارند با توجه به اولویت ها، نیاز‌ها و خلأ‌های جامعه، قوی و پرورش دهند.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۳۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست تبیینی با موضوع نقش زنان در انتقام های آخر الزمانی و واکاوی مسائل جبهه مقاومت با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد در جمع خواهران بسیجی پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) برگزار شد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به آیه ۳۹ سوره حج در بیان علت جنگ با اسرائیل اظهار کرد:« اذن به جهاد را خداوند در قرآن به ما آموزش و دستور داده و فرموده شما شروع کننده جنگ نباشید ولی فرموده وقتی به شما حمله شد شما دفاع کنید.»

او در جواب این سوال که آیا اسرائیل به ما حمله کرده، گفت: بله سال‌های سال است که اسرائیل به ایران حمله کرده و به قول خودشان ایران سر اختاپوس و یمن، عراق، لبنان و سوریه بازوان او هستند که اجازه نمی دهند که به ایران برسند.

هادی سیاسی بسیج علت پرتاب ۲۰۰ موشک در وعده صادق ۲ را در پاسخ به شهادت شهید اسماعیل هنیه در روز تحلیف ریاست جمهوری ایران دانست و افزود: بعد از شهادت اسماعیل هنیه ایران تصمیم به یک صبر استراتژیک گرفت تا در وقت خود پاسخ قاطعانه به رژیم منحوس اسرائیل بدهد.

مهدوی نژاد در ادامه اضافه کرد: نقش زنان در انتقام های آخرالزمانی این است که اولاً مهارت های خود را در هر زمینه ای که استعداد و تخصص دارند با توجه به اولویت ها، نیازها و خلأهای جامعه، قوی و پرورش دهند، دوماً هر کس سواد رسانه دارد در فضای مجازی جریان سازی کند یا به جریان سازی های جبهه مقاومت ضریب دهد و سوماً از خرید محصولاتی که برای آن دلار هزینه شده جلوگیری کند چون می‌داند که خرید هر محصول خارجی برابر است با کشته شدن مردم مظلوم غزه و لبنان.

گفتنی است در انتها، مراسم یادبود و بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان همراه با مرثیه سرایی برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار