خبرهای داغ:
میرزایی:

آیمک، فلسطین و آرمان قدس را به طور کامل از بین می‌برد

همدان-کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما در مسئله فلسطین با یک فراموشی داشتیم مواجه می‌شدیم، اگر آیمک اتفاق می‌افتاد فلسطین و آرمان قدس به طور کامل از بین می‌رفت.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۴۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
آیمک، فلسطین و آرمان قدس را به طور کامل از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب میرزایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان در خصوص مسائل اخیر در منطقه به خصوص سرزمین فلسطین اظهار کرد: این حجم کشتار و این حجم سبعیت، دژخیمی و بی رحمی را تاکنون  نداشتیم؛ ۴۱ هزار نفر انسان در ۱۲ ماه کشته شدند، یک هزار خانواده در غزه از بین رفتند یعنی هزار طایفه و دودمان دیگر وجود خارجی ندارد.

وی با بیان اینکه در کنار اینها اگر مقداری از بالاتر به مسئله نگاه کنیم در موضوعات راهبردی اصطلاحا پدیده‌های خوب و مهم‌تری شکل گرفته است، افزود: ۱۰ روز قبل از عملیات طوفان الاقصی قرارداد آیمک نوشته شد، قراردادی که ایران، چین و روسیه را به طور کامل از کریدورهای بین‌المللی حذف می‌کرد و یک کریدور و فضای جدید اقتصادی را در جهان ایجاد می‌کرد، این کریدوری که قرار بود جهان را نجات بدهد با این عملیات نابود می‌شود، مردم جهان نباید اجازه دهند این کریدور از هند، دبی، ریاض، حیفا و یونان و بعد به اتحادیه اروپا اتصال یابد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ۲۰ کشور قدرتمند اقتصادی جهان در برابر بلوک ایران، روسیه و چین قرار می‌گیرد و مهمترین هدف آن ایران بود در واقع این آیمک امروز بر باد رفته است.

وی ابراز کرد: اتفاقاتی در یک سال گذشته افتاده که عملاً این کریدور که یک کریدور اصلی اقتصادی بود و قرار بود کاملا کریدور کنار گذر و شرق را کاملا عوض کند صحنه را به لحاظ اقتصادی عوض کرد.

میرزایی عنوان کرد: ما در مسئله فلسطین با یک فراموشی داشتیم مواجه می‌شدیم، اگر آیمک اتفاق می‌افتاد فلسطین و آرمان قدس به طور کامل از بین می‌رفت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بخشی از خطبه‌های عربی نمازجمعه نصر به این کریدور اشاره می‌کنند و می‌گویند با انجام این کوریدور موجودیت رژیم صهیونیستی تضمین می‌شد، چرا؟ چون اقتصاد جهان به آن وابسته بود، اقتصاد جهان به ثبات رژیم صهیونیستی وابسته می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار