خبرهای داغ:

مدیر حوزه علمیه خواهران دلیجان مطرح کرد معرفی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه

مدیر حوزه علمیه خواهران دلیجان مطرح کرد
معرفی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه
مدیر حوزه علمیه خواهران دلیجان گفت: رسالت بانوان حوزوی در عرصه کنشگری اجتماعی و عرضه‌ی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی به جامعه‌ی بانوان است.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۹۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلبجان؛ رحیمه قنبری مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان دلیجان در مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید حوزه علمیه خواهران فاطمه المعصومه(س) شهرستان دلیجان گفت: از نقش بانوان حوزوی که تربیت نسل مهذّب انتظار است تا نقش آفرینی در حکمرانی اسلامی داشته باشید.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در تاریخ ۲۹/۷/۱۳۸۹ در رابطه با نقش حوزه‌های علمیه خواهران و ضرورت وجود آن فرمودند« پدیده خواهران طلبه خیلی پدیده عظیم و مبارکی است، هزار عالم و پژوهشگر و فقیه و فیلسوف در حوزه‌های علمیه خواهران تربیت شوند، این چه حرکت عظیمی خواهد بود».

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان دلیجان تصریح کرد: البته که راه زیادی تا تحقق این اهداف باقیست و این نیازمند عزم جدی خواهران طلبه است. رسالت بانوان حوزوی در عرصه کنشگری اجتماعی و عرضه‌ی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی به جامعه‌ی بانوان است.

قنبری گفت: لزوم تربیت بانوان طلبه، در تراز حضرت زهرا و حضرت زینب (سلام الله علیها ) از اهداف عالی حوزه علمیه خواهران است.


وی بیان داشت: بانوان طلبه در تمدن سازی اصیل اسلامی به عنوان اولین دست‌اندرکاران هستند که باید برای موفقیت در این عرصه اهداف کاملا مشخص شود و با شناخت کامل این هدف والا کارهای بزرگی را می‌شود انجام داد و با به فعلیت رساندن استعدادها در این عرصه تا رسیدن به قلّه باید مقاومت و تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار