حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران موجب رونق تولید در استان اردبیل شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی نقش مهمی در حمایت از تولید و اشتغال داشته و با حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران واقعی نقش مهی در رونق تولید در استان داشته است.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۹۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران موجب رونق تولید در استان اردبیل شده است

به گزارش بسیج، هاشم علایی روز یکشنبه در نشست با معاون قضایی دادگستری استان با قدردانی از همراهی دستگاه قضایی در حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید مسئولان بوده و در عرصه‌های مختلف تولیدی نیز شاهد حمایت دادگستری استان از سرمایه‌گذاران هستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل با حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در جلسات مختلف ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضایی و بازدید مستمر از واحدهای تولیدی، نقش مهمی در حل مشکلات سرمایه گذاران و رونق تولید در استان ایفا کرده است.

علایی با اشاره به عزم جدی مسئولان برای حمایت همه جانبه از تولید تصریح کرد: خود را ملزم به حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، از سرمایه گذاران، صاحبان صنایع و تولید کنندگان حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به طرح‌های در دست اجرا، اظهار کرد: در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

وی افزود: با کمک مسئولان و با تعامل مناسب با دستگاه‌های خدمت رسان تلاش خواهیم کرد بسترهای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم کرده و به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار