خبرهای داغ:
دبیر ششمین جشنواره دو سالانه سراسری عکس بسیج:

ششمین دوره جشنواره دو سالانه عکس بسیج در دو بخش استانی و ملی بصورت فراگیر برگزار می‌شود

دبیر ششمین جشنواره دو سالانه سراسری عکس بسیج گفت: ششمین دوره جشنواره دو سالانه عکس بسیج در دو بخش استانی و ملی بصورت فراگیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۸۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

«کمال الدین شاهرخ» دبیر ششمین جشنواره دو سالانه سراسری عکس بسیج گفت: ششمین دوره جشنواره دو سالانه عکس بسیج در دو بخش استانی و ملی بصورت فراگیر در حال انجام است.


وی افزود: خانواده عزت مند اقوام ایرانی از موضوعات سیاست گذاری شده و یکی از مباحث بسیار جذاب و جهاد تبیین در حوزه رسانه و عکاسی است که اقوام و مردم عزتمند ایرانی را در قالب عکس معرفی نماییم.


شاهرخ گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین  می‌بایست  رسالت خود را  توسط رسانه در حوزه عکاسی در چهار نکته  مورد تاکید در رابطه با اینکه بتوانیم افرادی را که در جریان انقلاب اسلامی تاثیر گذار بوده اند رابه مردممان و کشورهای خارجی بشناسانیم.


وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان و انجمن عکس این رویداد را به گونه‌ای برگزار می‌کند که تمامی استان‌ها  مشارکت خواهند داشت. در مرحله اول تمام آثار در مرحله استانی مورد داوری قرار میگیرد و به مرحله کشوری راه می یابد و در آنجا مورد قضاوت و داوری قرار میگیرد .


شاهرخ عنوان کرد: در دوره‌های گذشته از این دوره از جشنواره استقبال خوبی شده است به این خاطر که توانسته‌ایم آثار بسیار فاخری را از کل مراکز استان‌ها و عکاس‌های مستعد و خوشنام جمع آوری نماییم و افتخار می‌کنیم به آنان که در حوزه های مستند اجتماعی وارد شده و آثار خوبی را تولید می‌کنند سیاستگذاری جشنواره این است که استعداد جوانان را به شکلی معرفی کنیم و حوزه بتواند خودنمایی کند و این رقابت‌ها باعث رشد و بالندگی جوانان در حوزه رسانه و عکاسی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار