خبرهای داغ:
در دومین يادواره شهدای تعاون روستایی استان فارس تاکید شد:

معرفی شهدا برای نسل جدید جامعه امری ضروری است

دومین يادواره شهدا  تعاون روستایی استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۵۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دومین يادواره شهدا  تعاون روستایی استان فارس در راستای کنگره ملی شهدا با حضور سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، حجت الاسلام قائمی مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی، حسن شاهی مسؤل جامعه بسیج کشاورزی، رشیدی سرپرست تعاون روستایی استان، شیبانی رئیس اتاق اصناف کشاورزی،م دیران اتحادیه های تعاون روستایی و تعاونی تولید، روساء ادارات تعاون روستایی و همکاران سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در این يادواره اظهار داشت: جهاد سازندگی ماموریت جنگی نداشت بلکه ماموریت اصلی آن ساخت روستاها بود، اما ۱۹ هزار نفر از جهاد سازندگی در جبهه حضور یافته و وظایف سنگینی برعهده داشتند.

وی افزود: در عملیات کربلای ۵ و خیبر و والفجر۸ بچه های جهاد گل کاشتند و خاطرات خوبی را ساختند. 

کوشکی ادامه داد: شهادت سعادت میخواهد، اما یادواره شهیدان که برگزار می شود باید دید اگر آنها امروز زنده بودند چه خواسته ای داشتند.

سرپرست سازمان تعاون روستایی استان فارس هم در این يادواره گفت: جامعه روستایی و عشایری که در صحنه جنگ حضور داشتند از فداکارترین و شجاع ترین رزمندگان بودند و دین خود را ادا کرده و امروز نیز در عرصه تولید و امنیت غذایی در حال تلاش هستند. 

حمید رشیدی افزود: امروز تعاون روستایی با برگزاری این یادواره بدنبال بزرگداشت مقام شهدا است که با گذشتن از جان خود برای دفاع از این مملکت تلاش کردند.

وی ادامه داد: هدف دیگر از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثارگری است تا امروز استقلال عزت، ناموس و مکتب ما پا بر جا باشد.

رشیدی افزود: معرفی شهدا برای نسل جدید جامعه امری ضروری است؛ چرا نه آنان با نثار جان خود از این مرز و بوم پاسداری کردند. 

حجت الاسلام قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هم در این يادواره با تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه(ع) گفت: یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم و حضور در محفل شهدا را قدر می‌دانیم.
وی ادامه داد: شهدا به وظایف خود عمل‌کردند و اکنون نوبت ماست که نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا فراموش شود و بازماندگان و خانواده آنها را ارج نهیم، ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم . 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار