خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی با یک ترجمان جدید یک تفکر جدید را بوجود آورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولی عصر(عج)گفت: انقلاب اسلامی با یک تفکر جدید، خط باطل مطلقی بر باورهای شرق و غرب بوده است.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۶۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ حجت الاسلام و المسلمین رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شوش اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، جهان به دو بلوک غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروری و عقبه ی نظامی ناتو و ورشو تقسیم شده بود.

وی افزود: دنیا به این باور رسیده بود که دین افیون توده هاست، و تنها راه بشریت لیبرال دموکرات غربی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: اما انقلاب اسلامی ایران با ترجمان دیگری، فجر صادقش طلوع کرد و به عنوان یک تفکر و اندیشه جدید با محوریت ولایت ولی فقیه و این برای دنیا جدید است.

حجت الاسلام و المسلمین رستگار یاد آور شد:از آغاز رنسانس در بوق و کرنا کرده بودند که دین افیون بشر و ضد بشریت است اما انقلاب اسلامی خط مطلقی بر باور های شرق و غرب کشید.

وی خاطر نشان کرد:دین اسلام همه ی اینها را بیرون ریخت، و هیمنه ی غرب و شرق فرو ریخت و ارتشی که خودش را قدرت چهارم دنیا می دانست یک گروه کوچک به نام حماس آن را فلج کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار