خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد؛

کمک ۱۲ میلیارد ریالی اوقاف و خیرین جهت آزادی زندانیان

کمک ۱۲ میلیارد ریالی اوقاف و خیرین جهت آزادی زندانیان
حجت الاسلام مجیدی از کمک ۱۲ میلیارد ریالی موقوفه امین الرعایا، نظرآبادی و سایر موقوفات استان، ستاد دیه و مهندس سعید دقیقی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۶۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام مجیدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جلسه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان قزوین عنوان کرد: وظیفه داریم که در حوزه آزادسازی زندانیان قدم برداشته و مسیر نجات و رهایی افراد را فراهم کنیم.

 

 وی بیان کرد: توفیق این را داریم که از قبل موقوفات استان و متولیان موقوفه هر ساله با برگزاری جلسه و در حد بضاعت دوستان و از درآمد موقوفه قدمی در این راه برداریم و در کنار شما عزیزان توان خود را گذاشته تا به جای یک نفر، چند نفر را آزاد نماییم.

 

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به جمع آوری حدود یک میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان گفت: ستاد زندانیان جرایم غیر عمد بیشتر در حوزه حقوقی مکلف است که بحث آزادسازی را انجام دهد؛ اما در حوزه جرایم کیفری اگر کسی که گرفتار و پشیمان شده و مسیر خروج از زندان را می توان با پرداخت دیه‌ای فراهم نمود باید از این مسیر استفاده کرد تا این عزیزان هم از زندان رهایی و مسیر زندگی خود را پیدا نموده و در جامعه موثر باشند.

 

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: وقتی سرپرست خانواده زنده و حیات دارد فرزندان این خانواده چشم به راه هستند و انتظار پدر و مادری را می‌کشند که نفس می‌کشد و قدم بر داشتن در این مسیر خیر و برکت فراوان به همراه دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدم برداشتن در راه آزادسازی زندانیان، بسیار با ارزش است؛ زیرا خداوند در قرآن فرموده:" که احیای نفس، احیای انسان است" و امیدوارم خداوند این فضل و کرم را قبول کرده، ذخیره دنیا و آخرت آخرتمان باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار