در راستای محرومیت زدایی به همت جهادگران بسیجی انجام شد:

خدمت رسانی جهادگران بسیجی در عرصه پزشکی و عمرانی به مردم ۱۰ روستای مناطق محروم سرخس+ عکس+فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخس گفت: در راستای محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان در قرارگاه عملیاتی جهادی شهید «حسن عیسی زائی» با اجرای برنامه‌های متعدد در بخش های؛ عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و درمانی به طور ویژه ۱۰ روستای کم برخوردار شهرستان سرخس از این خدمات به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال بهره مند ‌شدند.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۷۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سرخس، سرهنگ پاسدار مجید آذرکیش، در تشریح این خبر اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی جهادی تابستانه در اواخر شهریورماه به طور ویژه ۱۵ روز فعالیت عام المنفعه و در راستای محرومیت زدایی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار شهرستان داشته است.

وی تصریح کرد: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سرخس و مشارکت جهادگران بسیجی ۷ گروه جهادی از شهرهای تهران و مشهد همراه با گروه‌های جهادی سرخس در بخش‌های؛ عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دندانپزشکی و دارویی به مردم ۱۰ روستای کم برخوردار و محروم شهرستان خدمت رسانی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخس با اشاره به گروه‌های ویژه‌ای که در این طرح شرکت داشتند، گفت: گروه های جهادی دانشگاه امام رضا(ع) و  «انصارالحجه» از مشهد، گروه های جهادی پزشکی «ضحی» و «انصارالولایت» از تهران در این طرح مشارکت داشتند.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده به مردم مناطق محروم و کم برخوردار روستاهای سرخس اشاره و بیان کرد: در بخش دندانپزشکی ۵۰۰ خدمت به افراد کمتر برخوردار دهستان «پل خاتون»  به ارزش ۵ میلیارد ریال به صورت رایگان انجام شده است و همچنین در بخش پزشک متخصص زنان، پزشک عمومی، مامایی، دندانسازی و مشاور تغذیه نیز خدماتی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال شامل: ویزیت و داروی رایگان ارائه شده است.

سرهنگ آذرکیش با اشاره به فعالیت‌های عمرانی گروه جهادی در مناطق کم برخوردار روستایی، افزود: این فعالیت های عمرانی شامل: کمک به ساخت خانه عالم، کمک به ساخت ۴ منزل برای خانواده های کم برخوردار، شاداب سازی محیطی۳ مدرسه و ۲ محله است.

وی در پایان از زحمات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سرخس، گروه های جهادی شرکت کننده در این طرح، حمایت های مادی و معنوی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، شبکه بهداشت و درمان،کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر شهرستان سرخس تشکر و قدردانی داشتند.


انتهای پیام/

 

کد ویدیو
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار