مسئول بسیج رسانه استان بوشهر:

چهره منافقانه مزدوران رسانه‌ای صهیونیستی برای دنیا هویدا شد

چهره منافقانه مزدوران رسانه‌ای صهیونیستی برای دنیا هویدا شد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به هجمه رسانه‌ای و شایعه‌سازی دشمنان گفت: تنها راهکار مقابله با این هجمه افزایش سواد رسانه‌ای است که در این راستا اقدامات مهمی تدوین و اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۱۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،محسن رضایی‌نژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه انقلابی در عرصه مقابله با ترفند و توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: دشمنان برای ناامیدی مردم از همه راهکارها استفاده می‌کند که یکی از آنها شایعه‌سازی است و نقش خبرنگاران در مقابله با این ترفند خیلی مهم است.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: در پی جنگ روانی چند هفته‌ای رسانه‌های دشمن علیه سردار قاآنی، بی اعتباری عملکرد رسانه‌ای آنها دو چندان شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: رسانه‌های دشمنان انقلاب اسلامی چندین هفته متوالی با یک خط خبری از پیش تعیین شده با القای شهادت فرمانده سپاه قدس به دنبال تضعیف روحیه رزمندگان جبهه مقاومت بودند.

رضایی‌نژاد افزود: چهره پلید و منافقانه مزدوران رسانه‌ای صهیونیستی با این همه دروغ پراکنی وسیع و مستمر در طول چند هفته اخیر با حضور سردار قاآنی در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان برای مردم جهان روشن و باطل بودن آنها هویدا شد.

وی بهترین راهکار برای قرار نگرفتن در دام شیطنت رسانه‌ای دشمنان انقلاب را ارتقا سطح دانش و سواد رسانه‌ای دانست و بیان کرد: تنها راهکار مقابله با این هجمه افزایش سواد رسانه‌ای است که در این راستا اقدامات مهمی اجرا شده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر خبرگزاری‌های رسمی و انقلابی و رسانه ملی را بهترین منبع خبری برای اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم فهیم باید در جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن،اخبار مربوطه را از طریق منابع رسمی خبری نظیر صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای مجوز پیگیری و رصد کنند تا فریب شایعه رسانه‌های دشمنان انقلاب را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار